×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آبنمای ماتریسی پارک لاله برازجان راه اندازی شد + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : با حضور شهردار و اعضای شورا:آبنمای ماتریسی پارک لاله راه اندازی شد
اصلاح و بهسازی تاسیسات مستهلک و بهینه سازی فضاهای شهری یکی از مواردی است که نقش پررنگی در کارنامه عملکرد مدیریت فعلی شهرداری برازجان دارد. بهسازی پارکها و فضاهای سبز شهری و احداث فضاهای تفریحی جدید در برخی نقاط متروک و فراموش شده‌ی شهری را می‌توان نمونه‌هایی از این تفکر حاکم بر شهرداری دانست که می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و افزایش نشاط عمومی ایفا نماید.
یکی از فضاهایی که طی ماههای اخیر شاهد بازسازی آن بوده‌ایم، آبنمای پارک لاله واقع در بلوار آزادی است. تخریب آبنمای مستهلک و بلااستفاده‌ی این پارک در ماههای پایانی سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفت و عملیات اجرایی جایگزینی آبنمای ماتریسی مدرن در این مکان آغاز شد. این آبنما روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه بمناسبت روز شوراها با حضور شهردار، برخی اعضای شورا و معاونین شهردار برازجان به بهره برداری رسید.
محمدحسن محمدی شهردار برازجان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: با تلاش همکاران پرتلاشمان در حوزه های معاونت فنی عمرانی و اجرایی شهرداری برازجان، طرح زیبای آبنمای ماتریسی در این مکان اجرا گردید که می‌توان آن را یکی از نقاط زیبای فضاهای تفریحی شهر دانست.
وی افزود: آبنمای ماتریسی
این طرح یک آبنمای کف خشک با چیدمان ماتریسـی و رینگی است که شامل ۱۱۰ عدد نازل کف خشـک می باشـد و با اسـتفاده از سیســتم کنتـرلی PLC موزیکال و اینتر اکتیو عمل میکند. شهردار برازجان ایـن فضا را مکانی منـاسـب برای بازی کودکان و نوجوانان دانست که در شبهای گرم تابستان می‌تواند ساعتهای دلپذیری را به این عزیزان هدیه کند.

  1. hadi shaker

    واقعا دمش گرم خیلی عالیه

    • سید محمد مهدی

      ممنون از لطف شما
      عنایت بفرما در کال تلگرامی ما به نشانی برازجان سلام عضو شوید
      با سپاس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.