×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن میلاد حضرت مهدی به همت هیئت خواهران عاشقان عباس برازجان برگزار شد . تصاوبر اختصاصی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جشن میلاد حضرت مهدی ( عج ) در خیابان بهداشت واقع در کوچه ابوالفضل محله حسین آباد برازجان به همت هیئت خواهران عاشقان عباس برازجان با حضور خانم سیده خدیجه حسینی عضو محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان برگزار شد .  تصاویر اختصاصی عکاسان سید محمد مهدی امیری وعلیرضا سلیمانی 

در انتهای این گزارش می توانید فیلم این مراسم هم ببیند . 

تلاوت قرآن توسط محمد حسین محبی نژاد 

نواخته شدن سرود جمهوری 

میمهان ویژه ، سخنران ویژه مراسم جشن میلاد حضرت مهدی ( عج ) 

بیشتر پیکره اجتماع را زنان ایجاد میکند و اینکه زنان دارای منزلت و ابهت و عظمت شخصیت بالایی هستند.زن ها خیلی برای خانواده با ارزش هستند.

سیده خدیجه حسینی عضو کمسیون شورای فرهنگی اسلامی شهر برازجان و میهمان ویژه این مراسم در ادامه فرمود زنان در جامعه ثابت کردند که همانطور که با یک دست گهواره و با دست دیگر دنیا را تکان داده آن می توانند با پرورش کودکانی که تحویل جامعه داده اند ،جامعه اسلامی تحویل بدهند.زنان خانه دار هستند که جامعه اجتماع دست آنهاست. با وجود زنان است که کانون خانواده گرم نگه داشته میشود.من به عنوان یک عضوی از خانم شورای شهراسلامی شهر برازجان با مشکلات خانم ها آشنا هستم.

اعتقاد بنده بر این است که اگر حال خانم خانواده ( مادر )خوب باشد حال نسل جامعه بهتر می شود.پس کانون گرم خانواده به واسطه مادر خانواده گرم نگه داشته میشود.من در انتهای سخنان خود می گویم که ما همه برازجانی هستیم و باید پتانسیل شهر خود را بشناسیم و اینقدر توانمند هستیم که اسم برازجان به خوبی یاد شود.خانم ها باید هنر شوهر داری داشته باشندو هنر بچه داری،و اخلاق خوب داشته باشید.روی خوش به خانواده نشان دهید.

دشمن در کمین و یک قدمی ماست.رسانه های خارجی تلاش های زیادی کرده اند که به محیط خانواده های ایرنی صدمه ایجاد کنند.و اما مژده، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان به این محله که جشن میلادحضرت مهدی ،در کوچه ابوالفضل خیابان بهداشت محله حسین آباد برگزارشد.

احداث کارگاه هایی بود ، که با استقبال این دوستان از محله تا بتوانندپایان تابستان سال ۹۸این کارگاه ها را برای این محله ، واقع در این محله حسین آباد ایجاد نمایند.

مولودی خوان جشن بهنام نوروزی 

مجری برنامه نوید کریمی 

اجرای اسنداپ کمیدی ابوالفضل متوسلی و رضا حاج باقری 

اجرای مسابقه و اهدای جوایز برندگان این مسابقه در جشن میلاد حضرت مهدی ( عج )

توسط هیئت خواهران عاشقان عباس برازجان از خانم حسینی عضو کمسیون فرهنگی شورای شهر برازجان تقدیر به عمل آمد 

تنظیم نور و صدای این مراسم با بچه های گروه فرهنگی هنری صوت الرضا برازجان بود 

برای دیدن فیلم این مراسم اینجا را کلیک کنید

فیلمبردار سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.