×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعزام گروه جهادی خادمیاران آستان قدس رضوی استان بوشهر به روایت تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران از اعزام گروه جهادی خادمیاران آستان قدس رضوی استان بوشهر به مناطق سیل زده خوزستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به خسارت زیادی که در بسیاری از استان های کشور از قبل وقوع سیل حاصل شد، آستان قدس رضوی همچون دیگر نهادها و تشکل ها و مراکز به جهت همیاری و کمک رسانی به مردم سیل زده در بسیاری از مناطق کشور حضور یافت.
سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر افزود: از دفتر استان بوشهر نیز در قالب گروه جهادی جمعی از خادمیاران رضوی به مناطق و روستاهای سیل زده استان خوزستان اعزام شدند و به انجام فعالیت های جهادی و کمک رسانی به مردم پرداختند.
وی افزود: این گروه جهادی در چند منظقه هم در قرارگاه و هم در روستاهایی که دچار سیل شده بودند در کنار کمک های مردم و مشارکت های مردمی برای یاری رسانی به سیل زدگان قرار گرفتند.
حجت الاسلام جمالی افزود: در کنار کار جهادی انجام امور فرهنگی هم در دستور کار بود و کارگاه ها و جلساتی نیز برای کودکان برگزار شد که لبخند را بر لبان کودکان جاری کند.
سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر ضمن تشکر از همه مردم استان و جوانان که در انجام این کار خیر کمک کردند اظهار داشت: در این حرکت جهادی حدود ۵۰ نفر از خادمیاران رضوی از استان بوشهر حضور داشتند.تصاویر اختصاصی از بسیج رسانه 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.