×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر حمایت مردم  برازجان از سپاه و محکوم کردن امریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در ۲۳ فروردین سال ۹۸ مردم برازجان بعد از اقامه نماز جمعه در مصلی این شهر حمایت خود را از سپاه پاسداران با راهپیمایی باشکوه خود نشان دادن و حرف رئیس جمهور امریکا را که سپاه جمهوری اسلامی عزیز ما را تروریستی اعلام داشته محکوم نمودند . تصاویر اختصاص عکاس سید محمد مهدی امیری – امیر محسن جعفری – ابوالفضل قاسمی و محمد آتشبار 

سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه برازجان  ایران ، شکست ناپذیر در مقابل همه حجمهای دشمن است . تا زمانی که مردم انقلاب اسلامی ایران حسین دارند شکست ناپذیر هستند .

سرهنگ غلامپور فرماندهی سپاه جواد الائمه برازجان سخنران پیش از خطبه های امروز ادامه داد مقابله با فتنه ها را در طول چهل سال گذشته انقلاب را از اهداف سپاه برشمرد و در ادامه بیان داشتند که  سپاه برای امنیت مسلمانان عالم نه تنها مسلمانان ایران برای امنیت مسلمانان جهان هم وقت می گذارد و در زمانی که

لازم باشد وارد صحنه شود خود را مکلف به بهبود حل مشکل مردم در کنار مردم و ملت می نماید . دشمن باید این را  بداند که هرچه هزینه کرده است بر علیه ما بر علیه خودشان تمام شود . 

خدا اگر بخواهد عزت بدهد می دهد و اگر بخواهد ذلت هم بدهد می دهد که ذلت خداوند شامل حال شما شده است . سپاه نور خداست و خاموش نمی شود . ایشالله که بزودی شاهد نابودی امریکا و استکبار جهانی باشیم .

 در خطبهای نماز جمعه حاج آقا مصلح امام جمعه محترم شهر برازجان ابراز داشتند 

سپاه پاسداران در شکست جبهه استکبار در دفاع از استکبار در دفاع مقدس ، مقابله با گروهکهای ضد انقلاب و تروریست، شکست فتنه ها ،  ناکامی کودتاها علیه ایران و 


 در ادامه فرمودند ، عبور ایران از تحریم ها، تکمیل پروژه های نفتی و گازی در پارس جنوبی ،  تامین امنیت داخلی و خارجی  از موادری هستند که سپاه  انجام داده است و در پایان سخنان خود اعلام داشتند این اقدام امریکا از روی کینه ورزی و خصومت و عقده گشایی است و هیچ پایه و مبنای حقوقی ندارد و صرفا جنبه تبلیغاتی و روانی برشمارد .

تبعات آثار اقدام احمقانه و خصمانه دولت مستکبر آمریکا:

محبوبیت بیشتر سپاه در افکار عمومی
 نفرت بیشتر ملت آزاده ایران از امریکا
 اتحاد و همدلی میان گروههای مختلف سیاسی در ایران و وحدت مردم و دولت و ارکان نظام.(مجلس، دولت و ملت).
 دلیل و نشانه ضعف و ناتوانی امریکا و صهیونیست.

 به خطر افتادن امنیت نظامیان امریکا در منطقه خلیج فارس.

امروز ملت ایران با حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه و راهپیمایی ضد استکباری بار دیگر نفرت و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام میدارد و همچنین بار دیگر حمایت بی دریغ خود از نظام مقدس و ولایت فقیه و امام مسلمین و پاسداران انقلاب اعلام میداردو با پوشیدن لباس سبز و مقدس پاسداران اعلام میکنیم که به کوری دشمنان و امریکا ما همه پاسدار انقلاب هستیم.

 ما همه اماده ایم که در کنار سپاه پاسداران، دشمن استکبار را به خاک بمالیم و تا اخرین نفس و نفس از انقلاب و دستاوردهای ان دفاع کنیم.

 ما همه آماده ایم تا با همه پاسداران و بسیجیان جهان اسلام و به فرماندهی کل قوا تا برچیده شدن هرگونه فتنه و فساد در عالم، ایستادگی و پایداری کنیم.

در بین نماز جماعت جمعه امروز ۲۳ فرودین سال ۹۸  از جناب سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه برازجان به مناسبت روز پاسدار تقدیر شد 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.