×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسبت روز پاسدار نشست فعلان فضای مجازی و رسانه ای با فرماندهی سپاه برازجان انجام شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به مناسبت روز پاسدار نشست  ما همه پاسداریم به همت جمعی از جوانان انقلابی ، فعال سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی  ، فضای مجازی و رسانه ای دشتستان ( برازجان ) در  سپاه جواد الائمه برازجان به مناسبت تبریک به فرماندهی محترم سپاه جناب سرهنگ غلامپور برگزار شد  . تصاویر اختصاصی عکاس سید محمد مهدی امیری و ابوتراب قاسمی 

در این نشست باتوجه به اقدام دولت امریکا در اعلام نیروی ارزشی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این نهاد از مبانی فکری از حضرت امام خمینی (ره ) است مردم دلسوز که همیشه محبت خود را نسبت به این نهاد ارائه داده اند جوابیه محکم و سهمگین خود را به رئیس جمهور امریکا ترامپ در فضای مجازی و اجتماعی داده اند .

فعال سیاسی و اجتماعی شهر برازجان شهرام حسین پور ادامه داد مردم و مسئولین این چند روز با صدور بیانه های خود حمایت خود را  از سپاه پاسداران نشان داده اند و رئیس جمهور امریکا را برای این مورد که بر علیه سپاه پاسداران بیانه صادر کرده محکوم نموده اند  . 

رهبر انقلاب اسلامی ایران خود را پاسدار اعلام می نماید پس ما هم که سرباز ایشان هستیم پاسدار هستیم . پاسدار به معنی گروه خاصی نیست پاسدار یعنی کسی که  ایثار ، فداکاری ، شهادت و روحیه جهادی داشته باشد و ملت انقلابی ما همه داری این روحیه هستند . 

وقتی رئیس جمهور امریکا ترامپ فکر می کند می تواند یک نهاد انقلابی را تروریست اعلام  کند نمی داند که دارد یک ملت را دارای تمدن بزرگ را مورد توهین و اتهام قرار می دهد . 

این مورد ترامپ  را می توان از ندانست ها و کج فهمی این فرد ابلح بر شمارد . 

رژیم صهیونیستی که خود یک تروریست است و حمایت کننده داعش ها ، خود یک ترویست کامل است . مگر نابینا هستید که این سپاه در جریانات سیل اخیر نمی بیند که چگونه دارد خود جوشانه فعالیت می نماید . 

مهدی پایدار فعال سیاسی و اجتماعی برازجان ابراز داشت مشاوران و دولت ترامپ در روز پاسدار بیانه ای اعلام داشتند که یک اشتباه فاحشی بود ، البته اگر روزهای دیگر هم این بیانه اعلام می شد برای مردم ما فرقی نمی کرد .

کسی که یکی از ارگانهای نظام کشور تحریک می نماید به معنی آن است که اعلام جنگ به ان کشور داده باشد ، این کار توهین به ملت ایران است . اقدام ترامپ یک خوبی که برای ما داشت این بود که کسانی که با سپاه نداشتن انها هم خود را در لباس سپاه در آورده و اعلام داشتند که ما هم پاسداریم . درست که ما از نظر فکری و عقیدتی با هم مشکل داریم ولی خواهان امنیت ملی هستیم 

مشاوران و سران امریکا هم خود به اشتباه ترامپ پی بردند که این موضوع یک حرکت اشتباهی بود . شورای امنیت ملی ما قسمتی از ارتش امریکا را متقابلا تروریست اعلام نمود  ، هنگ ۲۲ امریکا در صفحه تویتری خود ناو امریکایی خود را با یک عکس نشان داد که ما داریم از تنگه هرمز عبور می کنیم . در زیر این صفحه بچه های نیروی دریایی ما پیام به انگلیسی نهادن که ما قبلا امتحان خود را پس دادیم به این معنی که ما هرجا لازم بوده شما را دستگیر و هرجا هم لازم بود شما را احترام نموده ایم . 

حبیب قاسمی مدیریت نشریه مردم جنوب و سایت سخن مرد اعلام داشت حرکتی که ترامپ انجام داد به نفع ملت ما انجام شد و باعث انسجام بهتر ما شد که ما هم به عنوان رسانه دشتستان حمایت خود را از سپاه اعلام می نماییم

بنده مطلب خود را با بیان این جمله از امام بزرگوار به پایان می رسانم که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبودنند  . این جمله ، جمله ارزشمندی است و انشاالله که ما اتحاد خود را داشته باشیم برای دفاع از کشور و سپاه بزرگ 

حاج اقا سعید غلامی استاد عزیز ما پناهیان در یک تحلیل بسیار زیبا و پر معنا در جمله ای اعلام داشتند انچه که باعث شد از جمع ۱۸ هزار امضایی که پای نامه دعوت نامه برای یاری  ابی عبدالله حسین  نوشتند و از این تعدا ۲ نفر

راهی کربلا شدند یک حرف است و یک برنامه بود و آن هم ایجاد حرف شایعه سازی حمله لشکر شام  میان مردم بود و با این ترفند هم موفق شد که فقط ۲ نفر به جمع اقا در صحرای کربلا بپیوندند امروز هم در سال ۹۸ بعد از ۱۰ سال از فتنه ۸۸ را داریم سپری می نماییم و حضرت اقا هم فرمود برنامه اینها ۱۰ سال به ۱۰ سال است .  بعید نیست دشمن از شایعه سازی وارد صحنه شود و شایعه هم وقتی زیاد تکرار شود تبدیل به باور  می شود . 

و اما در نهایت ختم جلسه امروز و حرفهای فرماندهی محترم سپاه جواد الائمه برازجان جناب سرهنگ غلامپور از همه مسئولین و شما اصحاب رسانه 

، فعالین فضای مجازی و اجتماعی که در این روز پاسدار بنده حقیر و همکاران من را مورد لطف خود قرار داده تقدیر و تشکر می نماییم و بابت اهدای گلهای زیبای شما هم با وضعیت نامناسب اقتصادی که در جامعه حکم فرما است تهیه نمودید و  بسیار متشکرم . 

و اما در نهایت بنده این حرف به ترامپ میزنم که با این بیانه ای که شما دادیداستجام ما را بیشتر از بیش ، محکم تر ساختید  . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.