×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجلس امروز شکل انقلابی به خود گرفت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  به نام خدای یکتا که هرچه داریم از اوست
امروز مجلس جمهوری اسلامی ایران رنگ سبز به خود گرفته بود، رنگ سبزی که نماد ایثار، شهامت ، شجاعت و شهادت فرزندان انقلاب هست ، پاسداران انقلاب اسلامی ایران سالهاست چنین افتخاری را دارند .
اما شاید مجلسیان در گذشته هم مثل الان موقعیت شناس بودند امریکا و حامیانش هیچ وقت جرآت عربده کشی به این ملت را نداشتند.

پس از اعلام مذبوحانه دولت زورگوی امریکا مبنی بر تروریستی خواندن یکی از نهادهای انقلابی ایران که برخواسته از بطن مردم هست ، نمایندگان مجلس که خود از جنس مردمند به پویش مردمی من هم پاسدارم پیوستند و در یک روز کاری با پوشیدن لباس پاسداری به مجلس امدند تا به گوش جهانیان برسانتد که این ملت همه یک پاسدار هستند و اگر لازم باشد همه لباس پاسداری می پوشند تا به شیطان بزرگ امریکای خبیث بفهمانند در جهت مقابله با زورگویها و خوی استکباری آنان تمام ملت ایران افتخار دارند که اعلام کنند یک پاسدار هستند.

پاسداران فرزندان انقلابی و ایثارگر این مردم هستند که به غیر از سوابق درخشان ایثارگری در کارنامه گذشته خود چیزی ندارند ، این پاسداران فقط در همین حوادث اخیر اثبات کردند که جزئی از این مردمند و تنها گناهشان ایثارگری ، گذشت و بخشش و در نهایت روحیه شهادت طلبی انها هست که به مذاق اجانب و خود فروختگان خوشایند نیست.
امروز حمایتها و پویش های مردمی حکایت از محبت و عشقی دارد که در قلبها بیش از گذشته نسبت به این فرزندان انقلاب جوانه زده است ، امروزه در کمتر کشوری می توان چنین نیروهای فداکاری را یافت و به آن افتخار کرد ، در کمتر کشوری می توان چنین خادمان و رزمندگانی را جست که تمام وقت و زندگی دنیوی خود را به پای مردم و انقلاب بریزنند.

لذا این دلقک بازیهای ترامپ هیچ تاثیری در عزم و اراده فرزندان این ملت در پاسداری از انقلاب نخواهد داشت و باثبات تر از همیشه حیات خود را ادامه خواهد داد.

ضمن تبریک روز پاسدار به این عزیزان انقلابی این حرکت سنجیده و به موقع مجلس شورای اسلامی را ارج نهاده و به فال نیک می گیریم و امیدواریم در ادامه فعالیتهای خود نیز همیشه انقلابی عمل کنند.

فعال سیاسی و اجتماعی شهرام حسین پور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.