×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر شهردار برازجان از فعالان ستادهای نوروزی

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : متن پیام به تقدیر شهردادر برازجان از فعالان ستاد نوروزی به این شرح می باشد

                            من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

نوروز، آیین کهن و شکوهمند ایرانیان و جلوه ای از بزرگی تاریخ و فرهنگ مردمان سرزمین پارس است؛ آغاز بهار و فصل نو شدن؛ فصل مهربانی و همدلی و طراوت…
و چه زیباست وقتی نوروز زیبا، عرصه ی سفر می شود و هموطنان عزیزمان شهرها و روستاها و دامان طبیعت را عرصه ی تفرج و سیاحت می کنند تا سنت تاریخی پیوند ایرانیان با گشت و گذار و دوستی با طبیعت رنگ و بویی تازه بگیرد.
در این میان باید ستود همت بلند کسانی را که به رسم میهمان نوازی (که عادت دیرینه ی ایرانیان است) جوانمردانه کمر به خدمت خلق می بندند و خود را وقف هم میهنان خویش می کنند.
این چند کلام، بهانه ایست تا مراتب تشکر عمیق خود را تقدیم عزیزانی کنم که در نوروز ۹۸ و دوشادوش مردمان نیک سیرت دشتستان بزرگ و برازجان عزیز پرچم مهربانی و میهمان نوازی اهالی این دیار را برافراشته نگاه داشتند و در مسیر خدمت به میهمانان عزیز نوروزی از هیچ کوششی فروگذار نکردند. از جمله همکاران ارجمندم در حوزه های مختلف اعم از حوزه ی معاونت اجرایی، معاونت فنی،معاونت اداری مالی، اداره ی فرهنگی اجتماعی و تمامی پرسنل اجرایی، ستادی و اداری شهرداری و نیز دیگر ادارات و سازمان ها از جمله سپاه جواد الائمه، هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور، محیط زیست و دیگر عزیزانی که در این ایام بسیار پرتلاش ظاهر شدند. بدون شک تلاشهای بی وقفه ی شما خوبان در روزهایی که باران رحمت الهی شرایط میزبانی از هموطنان عزیزمان در برازجان را سخت کرده بود و ممکن بود شاهد اتفاقات ناخوشایندی باشیم، از نظر مردمان قدرشناس برازجان و میهمانان ارجمندمان دور نخواهد ماند.
عزتتان مستدام، توفیقتان روزافزون.

محمدحسن محمدی- شهردار برازجان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.