×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز ۱۲ فرودین

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به این شرح است:

۱۲ فروردین سالگشت پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در پرتو دین مداری و رهبری حکیمانه امام راحل عظیم الشان است که توانست در مقام حکومتی ملت پایه و در منزلت با شکوه مردم سالاری دینی حضور خود را در جغرافیای سیاسی جهان رسمیت و عینیت ببخشد.
این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران به مدد شهیدان، جانبازان، ایثارگران و جوانان بسیجی حضور پرثمر خود را با وجود اهریمن صفتی های امپریالیستی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اثبات و نقش ژئو استراتژیکی خود را به شایستگی در جهان ایفا کرده است.
انقلاب اسلامی ایران بر اساس ارزشهای اصولی اسلام و انگیزه های مکتب عاشورا گام اول را با تدابیر حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) سپری و گام دوم را با تمسک بر الطاف الهی و یاری امام زمان(عج)با برخورداری از غیرت دینی و احساسات پاک و بی آلایش جوانان بسیجی، طی خواهد کرد.
حرکت بسیج در چهل سالگی دوم بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود که با امتزاج بنیادین مولفه های مبارک آن با طرح اعتلای بسیج سیر صعودی پیشرفت و عدالت را طی نموده و بدون توجه به عربده جویی ها وامیال ضدایرانی استکبار جهانی و شعارهای کودکانه تحریم و فشار اقتصادی، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را با جوانان عازم، مومن و انقلابی به اهتزاز درخواهد آورد.
به طور قطع عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران جوانان بسیجی هستند که شعار” رونق تولید” را برای برون رفت از مشکلات و موانع کشور جاودانه نموده و در سایه سار ولایت، ایران اسلامی را به قدرت اول جهان مبدل خواهند کرد.
ان شاء الله
ما توفیقنا الا بالله علیه توکلنا و الیه ننیب.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.