وی ادامه داد: این که توانستم در فیلم سینمایی قهرمانان کوچک و حالا هم در سریال شش قهرمان و نصفی از ورزش های رزمی خود استفاده کنم باعث خوشحالی من است چون نوجوان های دیگر هم به ورزش علاقه مند می شوند.
این بازیگر نوجوان تصریح کرد: موضوع اصلی سریال شش قهرمان و نصفی بازنگه داشتن کارخانه تولید مدادرنگی است که مدتی است به دلیل مدادرنگی های قاچاق در بازار به تعطیلی کشیده شده است.
وی ادامه داد: من و دوستانم در این سریال تلاش می کنیم تا تولید مدادرنگی ایرانی را سرپا نگه داریم و همین باعث ایجاد اتفاقات هیجان انگیز سریال می شود.
امیرکیان عبدی بیان داشت: من فیلمنامه را خیلی دوست داشتم دلیلش هم این است که پدر بسیاری از هم سن و سال های من یا خود تولیدکننده هستند و یا در یک کارخانه تولیدی کار می کنند و خوب می دانم اگر کارخانه ای تعطیل شود کارگران زیادی بیکار می شوند.
یکی از شش قهرمان‌ و نصفی این سریال گفت: چیزهای زیادی از این نقش یادگرفتم از جمله اهمیت دادن به خرید کالایی که در کشورم تولید می شود.
وی در پایان گفت: فکر میکنم همه ببینده ها هم تا این لحظه سریال را دوست دارند چون نوجوان های زیادی با من تماس می گیرند و می گویند که فیلم را دوست دارند و به ورزش های رزمی علاقه مند شده اند. از این به بعد هم حتما بیشتر دوست خواهند داشت زیرا سریال وارد هیجانات بسیار زیادی از جمله مبارزه با قاچاقچیان می شود.