×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه موقت شهر برازجان : نیروهای امنیتی با انتشار دهندگان تصاویر مراسم تقدیر از شهردار محترم را شناسایی و با عامل و یا عاملین آن برخورد نمایند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : امام جمعه موقت شهر برازجان گفت : نیروهای امنیتی بویژه اداره اطلاعات شهرستان انتشار دهندگان تصاویر مراسم تقدیر از شهردار محترم را شناسایی و با عامل و یا عاملین آن برخورد نمایند .

IMG 5367

در اولین جمعه سال جدید و سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شیخی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد .

ایشان ضمن تبریک حلول سال جدید به همه هموطنان گفت: توسط مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری گردیده است .

درادامه امام جمعه موقت برازجان”مطالبی پیرامون اتفاقات اخیر شهر در پی انتشار تصاویری با هدف غرض ورزی از مراسم تقدیر از شهردار تلاشگر خدمت نمازگزاران  بیان نمود.

ابتدا این نکته را بگویم که بنده نه موافق شهردار و نه مخالف ایشان ، نه دوست شهردار و نه دشمن ایشان ، بلکه بعنوان یک شهروند که دگرگونی چهره شهر را مشاهده می کنم چند نکته متذکر می شوم :

چند سئوال از عامل یا عاملین انتشار تصاویر :

آیا تو دلسوز این پاکبانان هستی ؟ آیا خیرخواه اینها هستی ؟ آیا این منظره را نوعی بی احترامی محسوب نمودی ؟ ….

اگر دلسوز اینها هستی آن وقتی که حقوق پاکبانان زحمتکش چند ماه چند ماه عقب می افتاد چرا به تصویر نکشیدی ؟

چرا صدای اعتراض چند سال گذشته این قشر پرتلاش را به رسانه نرساندی ؟ چرا خدمات و زحمات این عزیزان را به تصویر نمی کشید ؟

چرا تحمل دو سال آرامشی که با خدمات شهردار نصیب شهر گردیده را نداشته و قصد مشوش نمودن اذهان عمومی را دارید ؟

شهری که این همه خوبی دارد ، این همه مزایا دارد ، این همه حماسه آفریده ، از تقدیم ۶۷۰ شهید والامقام گرفته تا حماسه های معنوی از جمله مراسم بزرگ پیاده روی ولایت که در سالروز شهادت آقا علی بن موسی الرضا (ع) مردم موحد از برازجان تا امام زاده ابراهیم را جهت عرض تسلیت پیاده روی می کنند . چرا اینها را به تصویر نمی کشید و به رسانه های بیگانه ارسال نمی کنید ؟

حماسه ای که به چشم دشمن آمد و قصد عملیات تروریستی را داشت و به مدد الهی و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعات کشف و ضبط گردید . چرا اینها را به تصویر نمی کشید ؟ ….

جلسه ای که به میزبانی کارکنان شهرداری برگزار شد و خیلی از آنها نیز ایستاده بودند ، حتی عده ای از پاکبانان عزیز با اصرار مدعوین حاضر به نشستن بر روی صندلیهای موجود در سالن نشدند و به رسم احترام این حق را به میهمانان دادند که بر روی صندلیها بنشینند .

البته بنده از رسانه های محلی تشکر می کنم که واقعیت ها را از مراسم فوق الذکر منعکس و از شهر و شهرداری حمایت و انصاف و تقوا را رعایت نمودند .

در پایان این مطلب از اداره اطلاعات شهرستان تقاضا دارم که عامل یا عاملین انتشار دهنده تصاویر مراسم قدردانی از شهردار محترم را شناسایی و با آنان برخورد جدی نمایند .

ایشان درادامه به سخنان ارزشمند رهبری پرداخت وگفت:مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای طبق سنت هرساله دیروز نیز در ابتدای سال جدید طی سخنان ارزشمند و بسیار مهمی در حرم مطهر رضوی افق چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را تشریح نمودند که به قسمتهایی از آن می پردازیم :

ایشان در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی فرمودند : برخی اظهار نظر کرده اند که سال جدید سال تهدیدهاست، بنده مطلقا” این را قبول ندارم . من معتقدم سال ۹۸ به توفیق الهی سال فرصت هاست ، سال امکانات و گشایش است . آن کسانی که اظهار نظر دیگری می کنند و تهدید را به رخ می کشند دانسته یا ندانسته تحت تاثیر رجزخوانی های دشمنان ملت هستند .

معظم له بیان داشتند : امروز دشمن در حال جنگ اقتصادی با ماست ، لذا باید در این جنگ دشمن را شکست بدهیم و به توفیق الهی شکست خواهیم داد . اما این کافی نیست . حرف من و مطالبه من از مجموع فعالان گوناگون کشور چیز دیگری است . ما علاوه بر شکست دشمن باید بازدارندگی ایجاد کنیم ، باید خودمان را به نقطه ای برسانیم که بازدارنده باشد و دشمن ببیند نمی تواند از رخنه اقتصادی به کشور ما ضربه وارد کند .

ولی امر مسلمین در ادامه فرمودند : در قضیه برجام وظیفه اروپایی ها چه بود ؟ یک قرارداد ۷ جانبه بسته شده بود یک طرف که آمریکاست خارج شد ، وظیفه اروپایی ها بود که در مقابل آمریکا بایستند و تعهد آنها این بود که تحریمها برداشته شوند ، اما با بهانه های مختلف نایستادند .

در عین اینکه مدام به ما تاکید کردند و می کنند که نباید از برجام خارج بشوید خودشان عملا” از برجام خارج شدند . این رفتار اروپایی هاست ، از اینها نمی شود توقع داشت .

این کانال مالی هم که اخیرا” مدام گفته می شود که اروپایی ها درست کردند این به شوخی شبیه تر است . البته شوخی تلخی است این هیچ معنی ندارد . یعنی اصلا” چیزی که وظیفه آنهاست با آن چیزی که دارند مطرح می کنند زمین تا آسمان فرق می کند . در آخرین مسئله بین المللی ما باز اروپایی ها مثل گذشته از پشت خنجر زدند و به ما خیانت کردند . از اینها هیچ توقعی نمی توان داشت .

امام جمعه موقت برازجان ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۵ ماه رجب سالروز رحلت شهادت گونه حضرت زینب کبری (ساظهارداشت)حضرت زینب کبری یک نمونه برجسته تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین مسائل تاریخ نشان می دهد ، اینکه گفته می شود در عاشورا و حادثه کربلا خون بر شمشیر پیروز شد که واقعا” پیروز شد ، عامل این پیروزی حضرت زینب (س) بود و گر نه خون در کربلا تمام شد .

حادثه نظامی با شکست ظاهری نیروهای حق در عرصه عاشورا به پایان رسید اما آنچه که موجب شد این شکست نظامی ظاهری تبدیل به یک پیروزی قطعی دائمی شود عبارت بود از منش زینب کبری ، نقشی که حضرت زینب بر عهده گرفت این خیلی چیز مهمی است ، این حادثه نشان داد که زن در حاشیه تاریخ نیست ، زن در متن حوادث مهم تاریخی قرار دارد .

 درپایان ذکر مصیبت و توسل رحلت شهادت گونه حضرت زینب کبری (س) برگزارشد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.