×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مجمع بسیج برازجان تشکیل جلسه داد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مجمع بسیج شهرستان دشتستان در کردهمایی این جلسه خود که در سینما جوان برازجان انجام شد در مورد اسیب ها و چالشهای فضای مجازی مسئولین این مجمع به بحث و کفتگو و راه حل مناسب برای کنترل این فضا با هم وارد کفتگو شدند  . 

در ادامه این مباحث چند تن از فعالین رسانه مجازی هم سخنانی بیان نمودنند . تصاویر اختصاصی عکاس ابوالفضل قاسمی 

این مجمع در مورد برنامه های شهر که نیاز به هماهنگی دارد سید ایوب موسوی در مورد این برنامه ها تصمیمات لازم را مبذول        می دارد . امروزه فضای مجازی از اهمیت خاصی برخوردار شده و دراین جلسه قرار است است با همفگری شما دوستان عزیز در این 

محفل چاش ها و تعدیدات این فضا را مورد ارزیابی قرار داده و راهکاراهای پیشگیری از این اسیب های این فضا را بشناسیم تا بتوانیم در هل این مشکل قدمهای موثری برداریم .

مجمع بسیجیان برازجان ۳۰ نفر عضو دارد که از این مجمع ۱۵ نفر ان مسئولین دولتی هستند .سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه برازجان ادامه داد :  این مجمع شامل ۵ کارگروه است  که

یکی از گروهای آن فضای مجازی است که حداقل هر ۵ ما باید تشگیل جلسه بدهند . این مجمع در این بین مدت فاصله های جلسه خود باید اسیب ها و تعدیدهای این فضا را بررسی و در جلسه بعد به صورت کارشناسی شده راهکار ارائه دهد . محیط فضای مجازی هم خوبی دارد و هم زیان . خوبی آن را می توان اعلامیه علوم پزشکی برای بیماری که تازه به استان آمده

و اما اسیب این فضا را می توان به حرفهای کاذبی که در این میان بین افراد پراکنده می شود بیان نمود یا مشکلات جامعه را چند برابر نمود اعلام کرد .  

پلیس فتا برازجان  سرهنگ  مزارعی از برازجان وظیفه برای جامعه فضای مجازی خود وضایی دارد که انها را مورد بررسی قرار می دهد.

* تعهدیدها مثل نشر اکاذیب

* فحاشی ها

* بحث بانکداری الکتریکی که این روزها خیلی در جامع فضای مجازی با ان سرکار دارنند . در این مورد باید ابراز داشت یک نفر با شما به هرطریق ارتباط برقرار می نماید و به شما این اعلام می دارد که شما برنده سفرعتبات عالیات شدید واعلام می دارند که شما جایزه را می خواهید یا هزینه و شما هم اعلام می دارید جایزه پس به این طریق شما را به دستگاه ای بی ام  می کشاند و حساب شما را با ترفندهای خاصی که دارنند خالی می نمایند .

و اما نتیجه این جلسه اقای شیخی امام جمعه موقت برازجان اعلام داشت

* ابزار قوی دشمن در دوران ما فضای سایبری یا فضای مجازی است . در جنگ سرد شهرهای مرزی ما مثل خرمشر مورد حمله دشمن است ولی در جنگ نرم همه شهرها مورد حمله  قرار دارنند . تلفات جنگ نرم شامل بچه ۶ ساله هم میشود .

* این جنک می تواند جامعه اسلامی را ویران کند پس باید ان را جدی بکیریم  

* دشمن در این جنگ نرم دارد پایه ها ی ایمانی ما را سست نماید تا بتواند به اهداف خودش راه یابد

* با فضای سایبری یا فضای مجازی خیلی راهت گناه را به خانه ما یا جامعه ما می کشاند و ما را در گناه می برد .

* عمده فضای مجازی نوجوانان و جوانان هستند

* استفاده از نیروهای متخص در کار گروه

* آموزش  : بهترین نیروهای این قسمت می توانند از ظرفیت آموزش و پرورش استاده کرد

* کانال و عضو کیری

* جدیدت و صبر : بهترین کار ما در این چالش فضای مجازی یا سایبری را نمی شود جمع کرد ما باید این چالش تبدیل به فرصت کنیم اونها متلب می فرستند ما هم باید متلب تولید کنیم و جواب کوبنده به انها دهیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.