×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست معاون فرهنگی بنیاد بوشهر با اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد استان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : نشست معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با اعضا کانون همبستگی فرزندان شاهد استان با موضوع اعلام همکاری و توافق در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه بزرگداشت شهدا برای تحویل سال نو و تجلیل از پدران شهدا در مراسم «پدران آسمانی» برگزار شد.
اصغر جمع‌آوری در این نشست ضمن تشکر و ابراز همدلی و همراهی با فرزندان شاهد استان بوشهر، بیان داشت: فرزندان شاهد با در نظر گرفتن معنویات در مسیر پدران شهید خود قرار گیرند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد بوشهر با تأکید لزوم ترویج و اشاعه فرهنگ ناب ایثار و شهادت، افزود: برگزاری برنامه‌ها در این حوزه نیازمند همکاری و مساعدت فرزندان شاهد است.
در ادامه محمدجواد فرامرزی مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد استان، ضمن معرفی این کانون و اقدامات صورت گرفته در سه سال گذشته، گفت: مسئولین فرهنگی استان بایستی به سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش شاهد توجه بیشتری کرده چراکه ما در قبال شهدا مسئول هستیم و باید با تلاش شبانه‌روزی آرمان این عزیزان را به منصه ظهور برسانیم.
گفتنی است سایر اعضای جلسه نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن همایش «پدران آسمانی» بیان کردند.
شایان‌ذکر است این همایش به مناسبت میلاد سراسر نور امام علی (ع) و در هنگام تحویل سال نو در تمامی گلزار مطهر شهدای استان بوشهر برگزار خواهد شد. تصاویر سید محمد هاشمی

  1. فرامرزی

    از دوست عزیز جناب آقای امیری گرامی
    بابت توجه و محبت شما نسبت به خاندان شهدا تشکر و قدردانی می نمایم/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.