×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تصاویر اختصاصی اختتامیه نخستین جشنواره ملی نشان محبت در بوشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نخستین جشنواره ملی نشان محبت در بوشهردر تالار لیان جنب هتل دلوار بوشهر با حضور سردان و مقامهای مسئولین کشوری و استانی با نظم و شکوه خاصی برگزار شد . تصاویر اختصاصی عکاس سید محمد مهدی امیری

انتهای این گزارش می توانید فیلم زیبای این مراسم ببیند

استان بوشهر معروف است به دارالولایه و دارل حماسه ، حاج اقا حجت الاسلام صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد : دارالولایه به این معنی به این استان نامیده شده است که پیشینه استان بوشهر از زمان

ابتدا به نام و نشان اهلبیت رقم خورده . دریای بوشهر ، خشکی بوشهر ، اب و هوای بوشهر ، پیر و جوان بوشهر و مرد و زن بوشهر همه از دیر باز در شناسنامشان این را نوشتند که مردمانی هستند محب و دارای ولای اهلبیت .

جوهره تاریخی این استان نسبت به خاندان پیامبر به ویزه حضرت سید الشهدا  سید الشهدا و به همین جهت است که مردمان بوشهر همیشه در این اندیشه هستند که در حریم اهلبت باشند و از ان طرف در اولین فرصت بتوانند بروند زیارت و در سومین قدم بتوانند خادمی خوب برای اهلبیت باشند .

استان بوشهر در بازسازی عتبات و عالیات یکی از موفق ترین استانهای ایران است و شما اگر بتوانید خود را به خیمه گاه شهدای کربلا بتوانید حضور داشته باشید هرچند که  ما که در سال ۶۱ نبودیم در کربلا . اما اکنون استان بوشهر در کربلا حضوری پررنگ دارد . ما هر کاری که برای اهلبیت کنیم هنوز بده کار هستیم برای اینکه انها هستند که ما را از زنده بودن اسمانی کردند .

در پایان از مسئولین و خانواده شهدا تجلیل شد 

برای دیدیدن فیلم اینجا را کلید کلید 

فیلمبردار سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.