×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۶۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران استان بیکارند/ ۲ فرزند بیکار دارم

پایگاه خبری برازجان سلام : حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری ادامه داد: امروز اشتغال به مشکلی عمومی مبدل شده و من هم دو فرزند بیکار دارم.

 مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: اگرچه برای رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اقدامات زیادی صورت گرفته، ولی همچنان موضوع مسکن و اشتغال دغدغه جدی این خانواده ها می باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در نشست خبری ادامه داد: جامعه ایثارگری استان بوشهر ۵۳ هزار نفر است که دو هزار و ۶۵ شهید در استان داریم و شش هزار و ۵۰۸ جانباز و ۴ هزار و ۵۳۳ نفر آزاده هستند.

وی درخصوص سوالی پیرامون وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بیان کرد: در استان نیز ۱۶۰۰ نفر فرزندان شهدا و ایثارگران بیکار هستند که ۱۰۵ نفر از آنها فرزندان شهید هستند.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت های اقتصادی استان برای ایجاد فرصت های اشتغال برای فرزندان ایثارگر بهره برده ایم، اظهار داشت: پرداخت ۵ میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه و سهمیه ۷ میلیارد تومانی از تسهیلات اشتغال روستایی  موارد دیگری بوده که برای بهبود اشتغال این گروه مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر ادامه داد: امروز اشتغال به مشکلی عمومی مبدل شده و من هم دو فرزند بیکار دارم.

تشکری با بیان اینکه امروز اشتغال به مشکلی عمومی مبدل شده و من هم دو فرزند بیکار دارم تصریح کرد: حل این موضوع نیازمند عزم عمومی است.

گلزار شهدای مرکز استان فرش می شود

مدیرکل بنیاد شهید بوشهر در پاسخ به سوالی درباره ساماندهی گلزار شهدای استان اظهار داشت: در سال ۹۴ همه مزارهای شهدا حتی گلزارهای تک مزار در استان ساماندهی گردید و اولویت امروز ما مجهز کردن گلزار مراکز شهرستان ها به مرکزی فرهنگی است.

تشکری افزود: در این راستا از سال های گذشته ساماندهی گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر با همکاری شهرداری آغاز شد و تا قبل از تابستان موکت و وسایل سرمایشی آن نصب می شود. این روند در گلزار شهدای دیلم و جم نیز اجرایی شده است.

عدم استقبال از قطعه خانواده شهدا در آرامستان جدید بوشهر

وی در پاسخ به سوالی درباره گلایه برخی خانواده شهدا و ایثارگران درباره معرفی آرامستان جدید بوشهر در جاده نیروگاه اتمی به عنوان قطعه جدید برای خاکسپاری متوفیان این خانواده ها اظهار داشت: معمولا قطعه والدین شهدا در کنار قبور فرزندان آنها است و قطعه بزرگی که در آرامستان جدید بوشهر معرفی شده مورد استقبال خانواده ها واقع نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید بوشهر اظهار داشت: پیشنهاد ما الحاق نهالستان شهرداری در پشت بهشت صادق به قطعه والدین شهدا و ایثارگران است، چرا که از محل کنونی هم استفاده چندانی نمی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.