×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمثال اسوه های عشق و ایثار، آذین بخش معابر شهری برازجان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :برازجان همواره نقش پررنگی در حماسه آفرینی های ملت ایران علیه تجاوزگران و کج اندیشان داشته است.
از میرزامحمدخان غضنفرالسلطنه و آیت الله مجاهد برازجانی گرفته تا شهید صادق گنجی و شهید احمد اسدی و دیگر شهدای والامقام که هر یک نمادی از عزت و افتخار مردم این شهر و دیار هستند.
در راستای پاسداشت این دلاوری ها و ایثارگری ها، شهرداری برازجان اقدام به ساخت و نصب تابلوهای زیبایی از شهیدان والامقام در سطح بلوارها و معابر شهری برازجان نموده است و این در حالی است که پیشتر شاهد نقاشی های دیواری بسیار زیبایی از چهره مبارک شهدا بر روی ساختمان های مرتفع شهر بوده ایم.
شهردار برازجان در این زمینه می گوید:
شهدا را بدون هیچ تردیدی باید به عنوان ذخایر تمام نشدنی کشور و ملت قهرمان ایران دانست و دلاوری، صبر و استقامت شهدای والامقام و خانواده های معزز شهدا را میتوان از ویژگیهای بینظیر این مردم و یکی از شاخصه های فرهنگی این دیار برشمرد.
محمدحسن محمدی افزود: در راستای تکریم همین فرهنگ زیبا و متعالی، شهرداری برازجان طی دو سال اخیر همواره تلاش کرده نقشی هرچند کوچک در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی دوباره ی رشادتهای فرزندان قهرمان میهن در دوران دفاع مقدس به نسل جوان ایفا نماید.
مهندس محمدی اضافه کرد: پس از اینکه توانستیم با بهره گیری از قلم هنرآفرین هنرمندان نقاش شهر برازجان تابلوهای بزرگی از تمثال مبارک شهدا بر روی دیوارهای ساختمان های مرتفع شهرمان ایجاد کنیم، اینک با افتخار باید بگویم با همت همکاران پرتلاشمان در حوزه اجرایی و واحد زیباسازی شهرداری، بسیاری از بلوارهای مهم و پرتردد شهر عزیزمان برازجان مزین به تابلوهای جدید و زیبای متبرک به تصاویر شهدا گردیده و برخی نیز در حال انجام است که این اقدام رنگ و بوی ویژه ای به معابر شهری داده است.
شهردار برازجان با اعلام اینکه شمار این تابلوها بالغ بر ۲۰۰ مورد است که در بلوارهایی همچون جمهوری اسلامی، شریعتی، حسنیه اعظم، معلم، شهید مزارعی، شهید عباسپور و دیگر معابر شهری نصب شده یا در حال نصب است، افزود: لازم است از همه ی کسانی که در این امر خطیر و معنوی یاریگرمان بودند به خصوص اعضای ارجمند شورای اسلامی شهر برازجان و به ویژه آزاده ی سرافراز جناب آقای حاج محراب بنافی که همواره پیگیر امور فرهنگی حوزه ی دفاع مقدس بوده اند تشکر کنم.

ش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.