×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
همایش طلایه داران در کانون امام خمینی برازجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به همت آموزش و پرورش دشتشتان و با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مدیر آموزش و پرورش دشتستان همایش طلایه داران در کانون امام خمینی برازجان به مناسبت هفته امور تربیتی برگزار شد و در این مراسم از مدیران ، معاونین پرورشی و مربیان فعال اور تربیتی تقدیر به عمل آمد .

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سیروس فتحی گفت: ۸۲۰ معاون و مربی پرورشی به همراه ۱۵۴ مشاور در مدارس استان  برنامه های مختلف در حوزه پرورشی مدارس و دانش آموزان را انجام می دهند که هر چند از لحاظ کمیت تعداد محدودی است و نیاز مدارس ما چندین برابر این آمار است،  ولی کیفیت کاری آنها در سطح استان و کشور مطلوب می باشد.

فتحی تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب اگر بخواهیم موفقیت چشمگیری بر اساس سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم،  باید نسبت به تربیت نسل جوان و آینده ساز مملکت حساس تر باشیم و این مسئولیت بر روی دوش مربیان پرورشی و تربیتی مدارس بیشتر از قبل است.

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز در این همایش ضمن تبریک هفته امور تربیتی و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار د اشت: پرورش و تربیت دانش آموزان یکی از اولویت های مهم مدارس می باشد که وظیفه سنگین ان بر عهده مربیان پرورشی مدارس است.

سید حسن لواسانی فرد با بیان اینکه در تربیت دانش آموزان نیاز به بروز آوری داریم گفت: هرچقدر بتوانیم درک عمیق تری از نیاز های دانش آموزان داشته باشیم، در تربیت آنها موفق تر هستیم.

لواسانی فرد  با اشاره به این مطلب که بسیاری از مربیان تربیتی با آشنایی از شیوه های نوین تربیتی در کارشان دارای سبک و ایده هستند تصریح کرد:  مربیان و مدیران با هم افزایی و تبادل دانش خود در حوزه های تربیتی به کشف استعداد های دانش آموزان  و نیازهای روحی و عاطفی آنان بپردازند  تا زمینه رشد و تربیت عالی دانش آموزان فراهم شود.

گفتنی است در این مراسم دکتر کمال جو مشاور امور تربیتی به بیان نکاتی در مورد وظیفه مربیان پرورشی و تربیتی مدارس در راستای تربیت دانش آموزان پرداخت. 

در این محفل گروه سرود خوارزمی برازجان هنر خواندن سرود خود را به نمایش گذاشتند ( ۷ عکس )

در این محفل گروه سرود دخترانه شاهد محد رسول الله برازجان  هنر خواندن سرود خود را به نمایش گذاشتند ( ۲ عکس )

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.