×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقلال به سرنوشت پرسپولیس گرفتار نشد/ هدیه سه امتیاز خارجی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : تیم فوتبال استقلال بیستمین دیدار خود در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را درحالی با درخشش سه خارجی خود با برد به پایان برد که تیم شفر به سرنوشت تیم برانکو دچار نشد.
🔸دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر آغاز شد که این دیدار ۳ بر یک به سود آبی های تهران به پایان رسید. گادوین منشا(۱۵)، پاتوسی(۴۰) و ایسما(۹۵) برای استقلال، حسین بیت سعید(۳۸) برای فولاد گل زدند.

🔴استقلال با کمترین موقعیت به گل رسید
🔸افشین قطبی،‌ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد،‌ بازی تیمش و استقلال تا آخرین لحظه جذاب بوده و استقلال با کمترین موقعیت به گل رسیده است.
🔸افشین قطبی، پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: این پیروزی را به هواداران و تیم استقلال تبریک می‌گویم. بازی جذابی بود و از لحظه اول تا آخر بازی زیبایی برای تماشاگران بود. در ۶ دیداری که کنار هم بوده‌ایم، فولاد بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است، اما برخی مواقع نتیجه این نوع بازی پیروزی نیست.

🔴 روزهای سختی در انتظار ماست/ استقلال در اهواز نمی‌بازد!

🔸سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار با فولاد گفت: هواداران ما در اهواز و در بازی برابر فولاد فراتر از یار دوازدهم بودند.
🔸قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی امروز حرف بزنم لازم می‌دانم در هواداران خود در اهواز صحبت کنم. آنها از دیروز در کنار ما بودند و امروز نیز حضور داشتند و خیلی خوشحالم که آنها را خوشحال کردیم. امروز آنها حتی فراتر از یار دوازدهم برای بودند و من از آنها تشکر می‌کنم.

🔴حاشیه دیدار فولاد – استقلال| ورزشگاه در تسخیر استقلالی‌ها و شعار علیه فردوسی‌پور

🔸 تماشاگران استقلالی بیشتر از اهوازی هستند. در شرایطی که قرار بود ۱۰ درصد از سکوها به طرفداران میزبان اختصاص یابد، اما بیش از ۲۰ درصد ورزشگاه را تماشاگران استقلال به خود اختصاص داده‌اند.
🔸 تماشاگران استقلال در چند نوبت علیه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود شعار دادند.
🔸افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان هنگام ورود به زمین از سوی تماشاگران اهوازی مورد تشویق قرار گرفت.
🔸 ایمان مبعلی که اعلام کرده بود پیش از بازی از دنیای فوتبال رسما خداحافظی می‌کند، قبل از آغاز بازی سوی مسئولان، تماشاگران دو تیم مورد تقدیر قرار گرفت.عصر جنوب

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.