×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم وفات ام البنین ( س ) وتکریم از مادران شهید و گرامی داشت شهدای حادثه تروریستی در زیارت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم وفات ام البنین ( س ) و روز تکریم از مادران شهید و مراسم گرامی داشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در حسینه سجاد زیارت به سخنرانی حجت الاسلام شفقت پور و کربلای ابوتراب قاسمی برگزار شد .

در این برنامه فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد آقای صمیمی، جناب آقای صداقت مسئول شورای روستای زیارت ،  حاج آقا عابدی روحانی محترم ، خانم خزایی فرمانده محترم پایگاه خواهران و جناب آقای حاج عبدالرسول قاسمی جانباز و برادر شهید و خانوادهای معظم شهدا و مردم روستای زیارت در این مراسم تشریف داشتند و جلوه ارادت خاص خود را به بانوی اسلام که نامش فاطمه و کنیه‏اش امُّ البنین (مادر پسران) است با شکوه خاص و نظم منظمی ابراز داشتند . تصاویر اختصاص عکاس سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل قاسمی

در انتهای این گزارش می توانید فیلم این مراسم هم ببیند

امام خمینی چه درسهایی یاد شهدا داد . رسیدن به نماز صبح


در ادامه حجت الاسلام شفقت پور سخنران محفل این جلسه ادامه داد  چه معرفتی شهدا داشتند که در

پاسخ خبرنگار خارجی که از یکی از اسرای ایرانی بود می پرسد سن شما خیلی کم است خمینی سرباز کم اورده بود که تو را اورند ، به اجبار امدید . در پاسخ به این خبرنگار اسیر ما فرمود نه به اختیار اومدم خودم اومدم تازه شناسنامه خود را هم دستگاری نمودم .
سن سبازی پاین اومده نه سن سربازی هم پاین نومده ولی سن قارچاقی پاین اومده
سن عاقل شدن و مرد شدن پاین اومده

مجری این مراسم  آقای حیدری فرمود هر کس در زندگی مشکلاتی دارد من اعلام می نمایم که اگر     می خواهید در این دنیا خوب زندگی نماید برنامه یک شهید برای خود انتخاب نمایید و با اون شهید زندگی کنید و در اینده نتیجه زندگی خود را با  شهید خود خواهید دید و در ادامه فرمودنند که یکی از

 دوستان سرهنگ من در سپاه یک روز چیزی بهم گفت جواد مادر جنابعالی هنوز بعد سی سال یاد شهید تورج می نماید یا نه من در پاسخ دوستم کفتم من که برادر شهید ایرج هستم نه دیدم روزی که مادرم با شهید صحبت نکند مادر شهدا این چنین وضعیتی دارنند که حتی در غذا درست کردن با شهید خود صحبت می کنند به عبارت دیگر شهدا زنده هستند و در کنار خود انها را حس می کنند که با انها صحبت می کنند .

مداحی ابوتراب قاسمی 

 این مراسم با خاطره گوی آقای گرگین در مورد نحوه شهادت شهدای زیارت به اوج شکوه خود رسید  .

پایان بخش مراسم از خانوادهای شهیدان  شهید ایرج حیدری . احمد اذرکش . قاسم گرگین .شهید خزایی. غلامحسین تنگستانی و صداقت تجلیل شد .

برای دیدن فیلم این مراسم اینجا را کلیک نمایید

فیلمبردار سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.