×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات مسدود سازی جاده گناوه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حوالی ساعت دو بعد از ظهر به اعضای شورا خبر میدهند که پیمانکار زیر گذر سعدآباد ، آبپخش بدلیل عدم تزریق پول به پروژه توسط اداره راه استان ، قصد دارد وسایل کارگاه را به جای دیگر انتقال دهد .

پیرو همین خبر اعضای شورا اول از همه از طریق تماس با تهران متوجه میشوند که پروژه مشکل مالی ندارد و طبق معمول رستمی مدیر کل راه استان هستند که تمایلی به اجرای پروژه ندارند، رییس شورا ضمن تماس با بخشدار، فرماندار و مدیر کل راه آقای رستمی تا فردا ساعت ۲ بعد از ظهر به ایشان فرصت داده که کار پروژه را مجددن کلید بزنند وگرنه با توجه به مطالبه مردمی اتمام این پروژه ، عواقب هر گونه مشکل و تجمعات مردمی در خصوص وقفه مجدد در کار بر عهده شخص آقای رستمی خواهد بود.*

((این خلاصه ای از اصل ماجرا بوده )).

*حال چرا امشب جلسه در مسجد برگزار گردید اونم بصورت ضرب العجلی؟*

با توجه به قولهای مکرر مسولان تصمیم گیر در چند سال گذشته جهت اتمام این پروژه که حیات اقتصادی و شاهراه ورودی سعدآباد با استان و شهرستان می باشد ، و عدم صداقت در تعهد به قولهای داده شده جهت اتمام پروژه اعضای شورا امشب در جلسه اعلام کردند که تنها راه حل پایان دادن ظلم به مردم سعدآباد تجمع و در خواست از مسولان می باشد.

*متاسفانه ماهانه بدلیل بد بودن مسیر ، شاهد تصادفات وحشتناک و از دست دادن عزیزان همشهری و یا هم استانی در مسیر هستیم.*

ایجاد تجمع فردا صبح ساعت ۹ صبح در بخشداری و درخواست حضور مدیر کل راه استان آقای رستمی جهت توضیح در خصوص چرایی عدم پروژه و قول قطعی جهت استارت مجدد کار تنها راه حل باقیمانده می باشد.

*در صورتی که با این تجمع خواسته همشهریان براورده نگردد ، تجمع بعد از بخشداری اول ورودی شهر از سمت گناوه می باشد.*

نکته قابل توجه این تجمع حضور اعضای شورا در کنار همشهریان و همراه با مردم در این تجمع به حق می باشد.

*همشهریان بزرگوار اوضاع خیلی خرابتر از اون چیزی هست که در مکتوبات من قابل عرض باشد ، اما حمایت همه ماها که هدفمان پیشرفت شهر هست باعث خواهد شد با هدایت منتخبان شهر به نتیجه دلخواه برسیم .اما با توجه به دیدار ما در چهارشنبه ۲۴ بهمن ساعت ۹ صبح در محل بخشداری که به جواب قانع شده ای نرسیدم این اتفاقات در جاده رخ داده است که به تصویر خواهید دهید . این خبرنگاری به این موضوع رسیدگی می نماید و چنانچه خبر جدیدی به دست ما رسید از اقای عدالت خبرنگار ما به مکتوب درامده و در سایت یا صفحه های فضای مجازی ما نشر داده می شود . تصاویر و گزارش اختصاصی عدالت شهروند خبرنگار ما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.