×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح مسجد انقلاب برازجان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسجد انقلاب اسلامی برازجان  واقع در خیابان شهرک برازجان با حضور مسئولین که در این مسجد نماز را در آن خوانند به صورت رسمی افتتاح شد . تصاویر اختصاصی عکاس سید محمد مهدی امیری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی برازجان سلام نام مسجد به خاطر چهلمین سال انقلاب دوستان درخواست دادنند ما هم آن را به نام انقلاب اسلامی را تائید نمودیم  و اما در ادامه حاج آقا حسن مصلح امام جمعه دشتستان فرمود  مسجد تازه تاسیس شده  انقلاب اسلامی نواقصی دارد تا کامل شود که در بین نماز به آنها اشاره نمود .

مورد اول که اشاره نمودند فرش مسجد که در حال حاضر موکت است فرش سجاده ای تامین شود و دومین مود در حال نزدیک شدن به فصل گرما هستیم ، کولر برای مسجد تهیه شود و سومین مورد اشاره ایشان به سیتم صوتی این مسجد بود که سیستم بهتری تامین شود برای این مسجد و اما مورد چهارم که ایشان اشاره نمودند با توجه به برگزاری مراسمات هیئات علی ابن ابیطالب که مداح کشوری دعوت می نمایند جای مناسب تری برای خواهران درست شود که انها هم بتوانند بهتر در این محافل حضور داشته باشند .

وبا توجه به سخنان شیوا و رسای حاج اقا مصلح  امام جمعه  برازجان  در این محفل که جناب آقای دکتر زارع و هیئت همراه ایشان و آقای سعادن نماینده مردم دشتستانن در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ غلامپور فرماندهی محترم سپاه جواد الائمه و همچنین جناب مصدقی فرد فرمانده بسیج اصناف برازجان  هم در این مجلس بودنند دکتر زارع فرمود که از دست ما هم هر کاری که برای این مسجد بتوان انجام داد کوتاهی نمی کنیم . 

در این مراسم از آقای مختار بحرینی به عنوان یکی از  هیئت امنای مسجد انقلاب اسلامی تقدیر شد ( ۲ عکس ) 

همچنین در این مراسم از نفرات برتر مسابقات بومی و محلی مسکن مهر هم تقدیر به عمل آمد 

اما بعد از اهدا جوایز و قبل از خواندن نماز عشاء در این مسجد مهندس رستمی ار مسکن مهر برازجان سخنان کوتاهی ابراز داشتند .

مسجد انقلاب اسلامی در زمینی به مساحت ۸۷۲ متر که ۳۰۷ متر شبستان این مسجد است و حدود ۵۳۴ متر هم حیاط مسجد است ساخته شده است . وظیفه ما در مسکن مهر ساخت مسجد بوده است مطابق شهرها و اما بحث تجهیزات این بناء معمولا باید خود مردم و خیرین ورود نمایند و احیانا اداره اوقاف . و اما در مورد زمین مسجد باید بگویم که کاربری  آن آموزشی بوده است و ما این سمت به کاربری فرهنگی تعغیر دادیم برای ساخت مسجد انقلاب اسلامی

در نهایت این مراسم با خواندن نماز عشاء در این مسجد توسط مسئولین به پایان رسید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.