×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دعوت فرمانده حوزه بسیج اصناف دشتستان از اصناف و بازاریان به حضور پرشوردر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  فرمانده حوزه بسیج اصناف دشتستان از اصناف و بازاریان به حضور پرشوردر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ ابرابراز داشتند که متن ان به شرح زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی ( ره ) در سال ۵۷ با خون شهدا ف وحدت کلمه و حضور در صحنه های مختلف به ثمر نشست و اکنون با گذشت ۴۰ سال از این پیروزی شکومند ، علیرغم همه تبلیغات و ترفندهای نافرجام دشمنان ، با بهره گیری از همه رهنمودهای مقام رهبری و حضور حماسی مردم ایران به پیشرفت و بالندگی در عرصه سیاسی، اقتصادی ، نضامی و علمی رسیده است .

اینکه در طلیعه خورشید چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ، این انقلاب برای ادامه راه خود به وحدت و همدلی نیاز دارد و راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین فرصت برای حفظ وحدت و کلمه است ؛  اصنافیان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی در راستای مشارکت اجتماعی ، سیاسی و دینی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنند تا جهانیان متوجه عظمت و اقتدار این ملت و انقلاب شوند .

اینجانب از اصناف و بازاریان محترم و همیشه در صحنه و ولایت مدار دشتستان دعوت می نماییم تا بر شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای شهدا ، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور ، این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند .

رحمت اله مصدقی فرد

فرمانده حوزه بسیج اصناف دشتستان

۹۷/۱۱/۲۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.