×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان بوشهر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در ۳۸ شهر و ۱۱۷ روستا در استان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می شود و بانگ تکبیر و نور افشانی نیز طبق روال سالیان قبل ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ در سراسر استان و در پارک شغاب شهر در بوشهر برگزار می شود.
به گزارش چغادک نیوز: نصرالله شفیعی در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب یکی از نقاط برجسته تاریخ ملت ایران است و ازآن جهت نظامی متفاوت است که پاره کننده و ناسخ بسیاری از حرف های دشمنان است که در مورد آن به تبلیغ می پردازند.
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب به صورت منسجم و مدون تحت اختیار مردم قرار گیرد، عنوان کرد: در ثبت تاریخ شفاهی استان بوشهر کوتاهی صورت گرفته است و باید استاندار از مدیران دستگاه های اجرایی بخواهد که در این خصوص اقدام عاجلی را صورت دهند.
شفیعی به تشریح دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: استقلال، آزادی، درهم شکستن قدرت های پوشالی جهان و ایجاد روحیه در ین مستضعفان کشورهای مختلف و صدور انقلاب از دستاوردهای مهم انقلاب می باشد و بهجرات باید گفت تنها کشوری در جهان هستیم که در حوزه سیاست خود به تنهایی تصمیم می گیریم و حتی اروپایی ها نیز درتصمیمات خود سیاست های آمریکا را لحاظ می کنند.
وی با بیان اینکه ۲۵ کارگروه در قالب دستگاه های اجرایی استان جهت باشکوه برگزار شدن چهلین سالگرد پیروزی انقلاب شکل گرفته است، اظهار کرد: آمار برنامه های دهه فجر به دلیل خود جوش برگزار شدن و مردمی بودن این جشن در سراسر استان قابل احصاء نبود ولی بر اساس آماری که از ۲۵ کارگروه داده شده است بیش از ۱۴هزار برنامه در دهه فجر اجرا شده و یا در حال اجرا می باشد.
نصرالله شفیعی با اشاره به اینکه در ۳۸ شهر و ۱۱۷ روستا در استان مراسم راهپیمایی برگزار می شود، تصریح کرد: در دشتستان ۹ شهر و ۴۰ روستا، در دیلم ۲ شهر و ۲ روستا، در گناوه ۲ شهر و ۲ روستا، در دشتی ۴ شهر و ۲۷ روستا، در تنگستان ۳ شهر و ۱۳ روستا، در کنگان ۳ شهر و ۴ روستا، در دیر ۵ شهر و ۱۲ روستا، در عسلویه ۳ شهر و ۳ روستا، در جم ۳ شهر و ۲ روست و در بوشهر در ۴ شهر و ۱۲ روستا راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می شود.
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: روز ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح در شهر بوشهر از ناحیه مقاومت بسیج ساه شهرستان بوشهر تا میدان رئیسعلی دلواری مراسم ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم نیز محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.
وی در خصوص برنامه های جانبی مراسم ۲۲ بهمن در استان اظهار کرد: در کنار مراسم ۲۲ بهمن در استان از ۴۰ پیشکسوت مبارز انقلاب ، خانواده شهداء و جانبازان تجلیل خواهد شد که در شهر بوشهر ۱۱ نفر از خانواده شهداء و بقیه در سایر شهرستانهای استان تجلیل خواهند شد.
شفیعی اضافه کرد: رونمایی از موسیقی حماسی با خوانندگی حسن بحرانی از شهر آپخش، پرواز با کایت، گل باران با هلی کوپتر، مانور جت اسکی سواران در دریا، برنامه های رزمی توسط هیات های ورزشی، سرود ۱۳۵۷ نفری توسط دانش آموزان با پرچم جمهوری اسلامی و همچنین غبار روبی قبور شهدای انقلاب از دیگر برنامه های جانبی این مراسم می باشد.
وی عنوان کرد: بانگ تکبیر و نور افشانی نیز طبق روال سالیان قبل ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ در سراسر استان برگزار می شود و در شهر بوشهر نیز بانگ تکبیر با ادای احترام به ایام فاطمیه در پارک شغاب شهر بوشهر برگزار می شود که در خصوص نهادینه شدن این بانگ در استان باید فرهنگ سازی صورت گیرد.چغادک نیوز

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.