×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گرامیداشت مبارز انقلابی نستوده حاج ماشالله کازرونی برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم گرامیداشت مبارز انقلابی نستوده حاج ماشالله کازرونی و شهدای انقلاب اسلامی دشتستان در کانون امام خمینی با سخنرانی سردار بهرام نوروزی برگزار شد . تصاویر اختصاصی عکاس سید محمد مهدی امیری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام فرزند حاج ماشالله کازرونی فرمود : در استانه پیروزی و شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره امام بت شکن را گرامی می داریم و بر روح پر فتوح امام درود می فرستیم و ازصمیم قلب برای سلامتی و طول عمر  پربرکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایت الله عظمی امام خامنه ای دعا می کنم   .

در ادامه جمال کازرونی فرمود : در طول تاریخ دشتستان مردان بزرگی در دامان خود ،  و شیر مردانی و شیر زنانی پرورش داد که توانسته اند نقش افرین و تاثیر شکرفی در مسیر تاریخ ایران داشته باشنند و امروز ما در اینجا جمع شدیم تا یاد نمایم و پاس بداریم خدمات و زحمات ارزمند ماندگار یکی از نیکان شاخص این سرزمین حماسه ساز . بدون شک بر تارک دیار مردم پرورو خیر مبارزان و رزمندگان بی باک و شجاع این سرمین پهناور حاج ماشالله کازرونی جایگاه ویژه ای دارد . از سال ۱۳۱۵ تا روزی که در قید حیاط بود برای دفاع از اسلام و ارزشهای اسلامی و حاکمیت دینی و استقرار عدالت لحظه ای ارام نداشت . در هرمحفل و مجلسی و هر همایش و کرده همایی که به نوعی در جهت تقویت انقلاب اسلامی و شعار دینی بود حاضر بور دوستان ، همرزمانش وشاهدا که در تمام فراز و نشیب های که در زندگی داشت کوچک ترین توقع و انتظاری از کسی نداشت و همیشه خود را مدیون و بدهکار انقلاب می دانست و در هیچ شرایطی از موقعیعت های اجتماعی خود در جهت منافع شخصی استفاده نکرد . سابقه درخشان این مبارز خاکی  و محبوبت و احترام ایشان زره ای از تواضع و فروتنی کم نکرد و برای خددمت به مردم و رفع مشکلات و کرفتاری اهاد جامعه هرچه در توان داشت به کار می برد . . اصل انقلاب و ولایت فقیه خط قرمز این انقلابی همیشه در صحنه بود و اما در نهایت این مبارز خستگی ناپذیر در شامگاه روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ در همان خانه معقرش که زمانی محمل و پناهگاه انقلابیون و اتاق جنگ و سازماندهی نیروهای انقلابی بود با ارامش چشم از جهان فرو بست .

در پایان برنامه از مبارزان دوران انقلاب تقدیر به عمل امد 

تقدیر به عمل آمد از حاج اقا مصلح امام جمعه محترم برازجان ( ۳ عکس )

تقدیر به عمل آمد از فرزند مرحوم حاج ماشالله کازرونی  ( جمال کازرونی )  ( ۴ عکس )

تقدیر به عمل آمد از خانواده محترم شهید عباس سلیمی فرد   ( ۱ عکس )

تقدیر به عمل آمد از ناهید  کازرونی  دختر مرحوم حاج ماشاله کازرونی( ۲ عکس )

 درنهایت تقدیر شد از آقای ابراهیم اسلامپناه مبارز انقلابی برازجان ( ۵ عکس )

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.