×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان استعداهای درخشان امام خمینی برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام همزان با ورود امام خمینی به میهن اسلامی زنگ انقلاب ( گلبانگ انقلاب )  در دبیرستان استعداهای درخشان دبیرستان امام خمینی برازجان  طنین انداز شد . و ذر این روز به ۲ دبیر این اموزشگاه به مناسبت تولدشون جوایزی اهداء شد و در انتهای این مراسم کیک تولد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بریده شد . تصاویر اختصاصی عکاس سید محمد مهدی امیری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دکتر زارع فرماندار برازجان فرمود خداوند بزرگ و حال را شاکرم  از بابت  آنکه توفیق پیدا کرد م تا دربرنامه گلبانگ انقلاب اسلامی و در چهلمین سال انقلاب اسلامی در جمع شما دانش اموزان عزیز نسل انقلاب و همچنین جمعی ازخدمتگذاران مردم عزیز و شما دانش اموزان عزیز و اهل فرهنگ ساعاتی باشم و دوست دارم از همه برنامه های باشکوه و زیبا و خوب به ویژه دانش اموزان عزیز، دبیران و معلمان ، مدیر محترم آموزشگاه و کارکنان دبیرستان امام خمینی برازجان  و مدیر محترم اموزش و پرورش برادر عزیز آقای لواسانی فرد و کارکنان ادراه اموزش و پرورش صمیمانه قدرانی می نمایم . و اقای دکتر زارع فرماندار برازجان ادامه دادند . مناسبت خجسته چهلمن سال پیروزی انقلاب اسلامی را به همه شما خواهران عزیز و برادران عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم . بر اساس برنامه هایی که دولت جمهوری اسلامی دارد ، نویدی روشنی بخش و آینده ای امیدوارتر از گذشته در استمرارچهار دیه گذشته پر افتخار باید داده شود این انقلاب آغازی برای دگرگونی های بزرگ اساسی و بنیادی بود در پهنای مملکت ایران عزیز . برای درک بیشتر واقعیتهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن بایستی شرایط وضعیت و شاخصهای توسعه ای ایران بیش از انقلاب را برسی کنیم و سپس همه آن شاخصها برسی شده پس از پیروزی انقلاب و به ویژه پس از چهار دهه مجدد برسی و تعیین جایگاه کنیم . بنا به تناسب این مراسم و آئین شایسته است که در خصوص وضعیتهای علمی آموزشی و فناوری این بیش از انقلاب و پس از انقلاب نگاهی اجمالی داشته باشیم و فرماندار برازجان ادامه دادند عقب ماندگی های آموزی علمی و فناوری های کشور عزیزمان ایران در دوران قبل از انقلاب برای ایرانیان باسابقه تمدنی آزار دهنده بود . لذا یکی از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ایران ، استقلال بود . استقلال در همه عرصه های سیاسی اجتماعی فرهنگی و به ویژه علمی  اموزشی و فناوری ، بیش از انقلاب اسلامی ایران نزدیک به ۷۰ درصد بزرگ سالان کشورمان بیسواد بودند . کمتر از ۴۰ درصد کودکان ایران زمین می توانستند به مدرسه بروند اکنون رقم باسوادی کشور مربوط به استان بوشهر به ۹۸ درصد رسیده است . بیش از انقلاب اسلامی ایران تنها ۱۰۴ هزار نفر دانشجو آن هم در شهرهای بزرگی مثل تهران شیراز و اصفهان تحصیل می کردند اما امروز تعداد دانشجویان ما به رقم بیش از چهار میلیون نفر از دانشجو رسیده است و آن هم نه فقط در کلان شهرها و درهم استانها و غریب به اتفاق شهرستانها و اما سرعت پیشرفت علمی ایران خصوصا در سال های اخیر بر اساس گزارش محافل بین المللی ۱۱ برابر سرعت پیشرفت علم در دنیا بوده است ایران امروز به رتبه ۱۲ از نظر علمی بین کشورها رسیده .

و اما در پایان نکته ای که ما و شما باید توجه داشته باشم . انشاالله با تقویت زیرساختهای آموزشی آن چیزی که به عهده ماست تکمیل فضاهای آموزشی تامین امکانات بیشتر آزمایشگاهی و کارگاهی و رفاهی بیشر اهم از سرد کننده و گرم کننده فضای بهتری ایجاد نماییم که شما با خیالی آسوده به مسیر علم و دانش ادامه دهید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.