×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گزارش تصویری گردهمایی مدیران مدارس برازجان + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در کانون امام خمینی برازجان گردهمایی مدیران برازجان و حومه بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و افتتاحیه چهل و هشتیمین فیلم رشد برگزار شد . در این مراسم زیبا نمایش مرد فضایی به اجرای محمد فیاض فرد و رحیمی به روی صحنه رفت و توانسنست دل حاضرین در این محفل شاد نماید و در این محفل نقاله خوانی هم اجرا شد و اما از نکته جالب این مراسم قرعه کشی مشهد مقدس بود که در این مراسم به قید قرعه خبرنگار این مجموعه هم اقای سید محمد مهدی امیری یکی از برنده های قرعه مشهد مقدس در این همایش شد . تصاویر اختصاص عکاس عرفان فروزان کمالی

فیلم زیبای کامل این مراسم انتهای گزارش ببیند …

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در دهه مبارک فجر فعالیت خود را در استان بوشهر و شهرستان دشتستان آغاز می کند.

حبیب اله بوستانی ضمن تبریک این ایام گفت:  فیلم های جشنواره رشد، امسال از ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته در بخش فیلم های کوتاه، مستند و پویا نمایی در سالن کانون امام خمینی (ره) برای مدارس بخش مرکزی و به صورت سیار در مناطق ارم و بوشکان به روی پرده نمایش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان این موضوع که مدیران زمینه حضور حداکثری دانش آموزان برای دیدن و استفاده از این فیلم را فراهم کنند اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای حضور مدارس مقاطع مختلف تحصیلی انجام شده است و با کمک معاون توسعه و پشتیبانی و واحد نقلیه مدیریت آموزش و پرورش، همچنین سازمان اتوبوس رانی شهرداری برازجان رفت و آمد دانش آموزان به محل پخش فیلم ها صورت می گیرد.

گفتنی است در این گردهمایی که با حضور مدیران و خانواده هایشان صورت گرفت به قید قرعه ۴۰ نفر برای سفر زیارتی به مشهد مقدس انتخاب شدند.

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سید حسن لواسانی فرد سه شنبه شب نهم بهمن ماه در گردهمایی خانوادگی مدیران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز بکار جشنواره فیلم رشد در دشتستان اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ما توانسته است  پس از چهل سال از ظهور خود تا حدود زیادی به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و همه کسانی که خون خود را در راه آزادی مردم اهدا کردندگفت: با وجود برخی نواقص،کمبودها و مشکلات ولی با تلاش مردم و جوانان میهن توانسته ایم از جایگاه خوبی در  میان سایر کشورهای پیشرفته برخوردار باشیم و شاهد شکوفایی انقلاب باشیم.

لواسانی فرد به مناسبت آغاز به کار چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد در مرکز دشتستان اظهار کرد: با رسد تحولات و خواست جامعه  باید سبک آموزشی مدارس به سمت جذب بیشتر دانش آموزان با نگاه به علایق آنان تغییر پیدا کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در آموزش های نوین ضروری است دانش آموزان از فضای کلاس فاصله گرفته و در محیط های قرار گیرند که ضمن رضایت مندی در مسیر تعالی و انسانی کامل شدن باشند.

لواسانی فرد با بیان اینکه هر انسانی توانایی خاصی دارد که باید نسبت به آن آگاهی کسب کند تاکید داشت: هر شخصی دارای هنری نهفته در درون خود است که دوران تحصیل بهترین زمان برای کشف و ظهور آنها می باشد.

وی ادامه داد با تولد بچه ها مسئولیت خانواده  سنگین تر از قبل می شود و افزود: اگر زمینه ساز ورود آنها به دنیا شده ایم، تلاشمان این باشد که آنها را از فضای عبوس و خشن کننده که سبب ایجاد روحیه پرخاشگری در آنها می شود دور نگه داریم.

لواسانی فرد ابراز داشت: هنر به خصوص هنرهای نمایشی یکی از زمینه های ایجاد شور، اشتیاق و انگیزه در بچه ها است و می توان از طریق آن مهارت  و آداب زندگی را به آنان آموزش داد.

مدیر دشتستان خاطر نشان کرد: ما معلمان رسالتی خطیر در قبال فرزندان و آینده سازان این مملکت داریم  بنابراین استفاده از ایده های جدید مثل فیلم و هنرهای نمایشی برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش آموزان و برای اقناع فکری آنان ضروری است.

سید حسن لواسانی فرد گفت: فیلم یکی از جلوه های هنر است که با جذب مخاطبان خود، تاثیر گذاری چشمگیری بر ذهن  و رفتار انسانها دارد.

وی با اعلام اینکه جشنواره فیلم رشد صحنه ای مناسب برای آموزش مهارت های سبک زندگی به دانش آموزان است تصریح کرد: دانش آموزان با حضور در سالن پخش فیلم از فضای خشک کلاسی خارج و با تجربه محیطی جدید در کنار دوستانشان با دیدن فیلم های کوتاه آموزنده درس اخلاق و سبک زندگی سالم یاد می گیرند.

لواسانی فرد اظهار داشت: دانش آموزان را در فضای باز فکری قرار دهیم و با رعایت تمامی مقدساتمان با استفاده از ابزارهای خلاقانه و ایده های نو در جامعه پیشرفته کنونی، زمینه رشد و بالندگی آنان را فراهم سازیم.

خبرنگار ما سید محمد مهدی امیری برنده به قید قرعه برنده جایزه مشهد مقدس شد . عکس زیر خبرنگار ما در حال معرفی خود به مدیران شرکت نموده در این محفل

عکاس این خبر عرفان فروزان کمالی ( ۲ عکس )

برای دیدین فیلم زیبای این مراسم اینجا را کلیک نمایید

فیلمبردان سید محمد مهدی امیری و عرفان فروزان کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.