×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ناوگان تاکسی‌رانی بوشهر نوسازی می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : به گفته امیری، از حدود ۵۰۰ تاکسی بوشهر، نیمی از آنها فعال هستند که تسهیلات نوسازی نیز با اولویت رانندگان فعال و قدیمی تر است.

پرداخت تسهیلات کم‌بهره، ناوگان تاکسی‌رانی شهر بوشهر نوسازی می‌شود.

سید نورالدین امیری اظهار داشت: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است که در راستای رضایتمندی شهروندان بوشهری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه با یکی از بانک ها برای پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی بوشهر، ادامه داد: با توافقات صورت گرفته، شهرداری بندر بوشهر اقدام به معرفی اشخاص حقیقی ذی‌صلاح برای اخذ تسهیلات کم بهره با سود چهار درصد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری کرده است.

شهردار بوشهر بیان کرد: مبلغ تسهیلات یاد شده ۳۰ میلیون تومان بوده و مدت بازپرداخت آن پنج سال است که به جز قسط اول که یک میلیون تومان باید پرداخت شود مابقی اقساط ماهیانه مبلغ ۵۰۰ هزارتومان می‌بایست واریز شود.

وی از پرداخت این تسهیلات بدون سپرده گذاری به رانندگان تاکسی خبر داد و بیان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در راستای تفاهم نامه اخیر بیش از ۱۰۰ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری ملحق شود.

امیری با اشاره به اینکه از حدود ۵۰۰ تاکسی بوشهر، نیمی از آنها فعال هستند افزود: پرداخت این تسهیلات با اولویت رانندگان فعال و قدیمی تر تاکسی است که امیدواریم با این افزایش تعداد تاکسی روند سرویس‌دهی ناوگان برای جابجایی شهروندان شتاب بیشتری به خود گرفته و بیشتر مسیرها و خیابان‌های سطح شهر سرویس‌دهی شوند. خلیج فارس 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.