×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی + اسامی مدال اوران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام تیم ایران با اقتدار بر سکوی قهرمانی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها، در وزن ۵۵ کیلوگرم مصیب اکبری با غلبه بر رضا خدری به‌عنوان قهرمانی رسید.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مدال طلا به مهرداد مردانی رسید و علیرضا نجاتی هم نقره را به نام خودش زد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز مسابقه فینال بین محمد نوربخش و سامان عبدولی برگزار شد و نوربخش با نتیجه ۳- ۲ به برتری دست یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمد الیاسی مقابل بهرام معروف‌خانی قرار گرفت و در یک مسابقه تماشایی الیاسی موفق شد ۳ بر ۲ بهرام خانی جوان را شکست بدهد و مدال طلا را به دست بیاورد.

در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم هم محمدرضا گرایی به مصاف آزاد علی‌اف از آذربایجان رفت که در کمتر از ۱۳ ثانیه توانست به مدال طلا برسد.

در فینال وزن ۷۷ کیلوگرم دیگر گرایی کشتی فرنگی یعنی محمدعلی گرایی به مصاف رسول گرمسیری رفت و در رقابتی برتر ۵ بر صفر گرمسیری را شکست داد تا او هم مانند برادر کوچکترش به مدال طلا برسد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم هم عباس مهدی‌زاده و جمال اسماعیلی مسابقه فینال را برگزار کردند. مسابقه‌ای که با برتری اسماعیلی به پایان رسید.

مدال طلای وزن ۸۷ کیلوگرم هم به یوسف قادریان رسید که در فینال ۵ بر ۴ مهدی فلاح را شکست داد.

در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم حسن آریایی‌نژاد برابر گابریل آلخاندروی کوبایی ضربه فنی شد و مدال طلا این وزن به حریف کوبایی رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم اسکار پینوهیننز مقابل شهاب قوره‌جیلی قرار گرفت که در پایان شهاب ۳ بر یک در این مسابقه شکست خورد تا کوبا به دومین مدال طلای خود در این دوره دست پیدا کند.

 تیم ایران با کسب ۲۴۰ امتیاز به‌عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های آذربایجان، گرجستان و کوبا نیز به ترتیب با ۱۳۴، ۱۰۹ و ۷۸ امتیاز دوم تا چهارم شدند.
سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در روزهای چهارم و پنجم بهمن با حضور کشتی‌گیران داخلی و نمایندگانی از هشت کشور خارجی در سالن سروندی شهر اندیمشک برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.