×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سعادت:اگر در تابستان پیش رو قادر به تامین آب شرب مردم دشتستان….

نماینده دشتستان در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ما وظیفه داریم که واقعیت ها را بیان کنیم و حقیقت انقلاب اسلامی، موفقیت ها و دستاوردها و اقدامات بزرگ و ارزشمند را برجسته نماییم.سعادت اظهار داشت: در روزهای گذشته خبر ناموثقی منسوب به هواشناسی مبنی بر این که در ۲ ماه آخر سال بارندگی زیادی نخواهیم داشت منتشر شده است، فلذا اداره آب بایست تلاش بیشتری نماید.

وی تصریح کرد: استاندار محترم بوشهر، جناب گراوند به حق پیگیر مسئله آب هستند اما من به جد و بدون تعارف اعلام و اتمام حجت کرده ام که اگر در تابستان پیش رو قادر به تامین آب شرب مردم دشتستان و به ویژه برازجان نباشیم، همه به خصوص مسئولین اجرایی باید خداحافظی کنیم! از مردم عذرخواهی نموده و بگوییم ما توان این کار را نداریم.

سعادت خاطرنشان کرد: اگر در استان و شهرستان دشتستان مشکلی در خصوص آب شرب مردم در تابستان به وجود بیاید برای من هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. چه کسی مسئول پاسخگویی است؟ قطعا مدیرعامل آب و فاضلاب، امور آب و وزارت نیرو که مقام مافوق است.

نماینده دشتستان با بیان اینکه بالغ بر ۱۵۰ روستای استان فارس با تانکر آبرسانی می شود، اضافه کرد: امسال با مباحث موجود در شهرستان کازرون، ما نباید هیچ امید و انتظار و برنامه ای نسبت به تامین آب از کازرون داشته باشیم.

وی ادامه داد: در موضوع آب نباید کوتاهی و سهل انگاری صورت بگیرد، بنابراین دقت داشته باشیم که در خصوص تامین آب، برطرف سازی موانع موجود در این زمینه و صرفه جویی در مصرف آب همت نماییم.

محمدباقر سعادت تاکید کرد: از مردم بزرگوار دشتستان تقاضا می کنم امسال نیز در برنامه هایی که توسط ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر اعلام می شود با همان عنایت و علاقه و شوقی که همیشه نسبت به انقلاب داشته و اثبات کرده اند، شرکت نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.