×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مراسم میثاق با بسیج در مدرسه دبستان معرفت برازجان + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام روز  چهارشنبه ۲۶ دی ماه مراسم میثاق با بسیج  در مدرسه دبستان معرفت برازجان انجام شد . در این مراسم مسئول حوزه برادران بسیج دانش آموزی حیدر بردبار نسب یاداور شد .
یکی از نیازهای مهم دانش آموزان برای برای شکوفایی در عرصه های مختلف جامعه حضور در مساجد و ورزش است . دانش آموزان برای پیشرفت و بالندگی در محیط اجتماعی باید ارتباط خود را با ورزش و مسجد حفظ کنند . بسیج در مساجد و بسیج دانش آموزی در مدارس فرصتی است برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان . دانش آموزان می توانند با حضور در بسیج دانش آموزی توان مدیریتی خود را تقویت کرده و از نظر علمی و درسی پیشرفت کنند.
بسیج دانش آموزی دارای ظرفیت های مختلفی از قبیل فعالیت های فرهنگی ، اردویی ، ورزشی ، برگزاری کلاس های سواد رسانه ای و آشنایی با فضای مجازی، برگزاری آشنایی با بازی های آنلاین ، اپلیکیشن ها ، نرم افزارها و نمایش و نقد فیلم ، پخش مستند ، برگزاری کلاس های بصیرتی و سیاسی، برگزاری اردوهای جهادی جهت خدمت رسانی به مناطق محروم ، حمایت از طرح های پژوهشی دانش آموزان ، برگزاری مسابقات علمی بین المللی از جمله لیگ علمی پایا ، برگزاری کلاس های کنکور با حضور اساتید کشوری ، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی ، برگزاری کلاس آموزش قرآن و کتابخوانی و ده ها برنامه دیگر . دانش آموزان عزیز می توانند برای بهرمندی از این ظرفیت ها به بسیج دانش آموزی مدارس مراجعه کنند.من الله توفیق
الهم عجل الولیک الفرج

تصاویر اختصاصی عکاس امیرضا مشهدی زاده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.