×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فاطمه کرمپور مدیرکل ارشاد استان بوشهر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «فاطمه کرم پور» را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به فاطمه کرم پور آمده است: با توجه به سوابق فرهنگی و تجارب ارزنده سرکارعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب می شوید.

وی در این حکم ابراز امیدواری کرده است مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور این استان در مسیر رشد فضائل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق باشد.
از سوابق کرمپور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور بوشهر، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد زبان شناسی و عضویت در ستاد انتخاباتی حسن روحانی یاد می شود.
حمیده ماحوزی پیش از این به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عهده دار این مسئولیت بود.

سید عبدالعزیز بلادی، علی افراشته، حبیب الله قلشلی، سید نورالدین ابطحی، الله کرم پولادی ریشهری، نصرالله شفیعی، سید یونس محمدی و ماحوزی مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به ترتیب از آغاز تاکنون عهده دار بوده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.