×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سرقت رفتن تجهیزات ورزشگاه ساحلی گناوه+ تصاویر

 نگهبانان توان مقابله با سارقان را ندارند+ تصاویر

تنها با گذشت پنج سال از احداث این مجموعه، ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس به دلیل عدم نگهداری مناسب، سرقت و عدم تجهیز، به ورزشگاهی مخروبه تبدیل شده است.

دشتی از پیشکسوتان فوتبال ساحلی گناوه در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این ورزشگاه هنگام تاسیس از بهترین ورزشگاه ها در سطح کشور بوده که متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی مسؤولین استانی و شهرستانی، این ورزشگاه تخریب شده است.

لیراوی از شهروندان گناوه ای گفت: در شهر یزد که شهری ساحلی نیست مدرن ترین ورزشگاه ساحلی همراه با رختکن های مدرن و دارای سیستم های خنک کننده ساخته شده است اما در گناوه، رختکن ها حتی چراغ ندارند و نورافکن های ورزشگاه سال هاست که خراب است و با توجه به گرمی هوای روز ، امکان تمرین در شب برای ورزشکاران وجود ندارد.

در چند روز گذشته به دلیل امنیت پایین ورزشگاه، اندک تجهیزات موجود که شامل فنس های اطراف زمین، درب رختکن های استادیوم، درب سرویس های بهداشتی و… نیز به سرقت رفته است.

یکی دیگر از ورزشکاران ساحلی نیز بیان داشت: متاسفانه در این ورزشگاه از حداقل امکانات لازم از جمله سرویس بهداشتی مناسب برخوردار نیستیم و  وسایل تمرینی ما نیز که در این ورزشگاه بود به سرقت رفته است.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه در پاسخ به سوالات شهروندان به خبرنگار فارس اظهار داشت: امسال بودجه ای برای تجهیز ورزشگاه ساحلی خلیج فارس گناوه در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص از طرف استان به سرعت کار تجهیز آن صورت خواهد گرفت.

وی درباره سرقت های چند روز اخیر از این ورزشگاه، گفت: متاسفانه با وجود اینکه دو نگهبان از این ورزشگاه نگهبانی می کنند اما با توجه به اینکه سارقان دارای سلاح های سرد هستند به تنهایی قادر به تامین امنیت این ورزشگاه نیستیم و از نیروی انتظامی درخواست داریم در این موضوع به ما کمک کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه در بحث کمبود فضا برای ورزشکاران ساحلی ابراز داشت: متاسفانه به دلیل عدم داشتن زمین مناسب با کمبود فضا برای گسترش ورزشگاه ساحلی مواجه هستیم که می طلبد مسؤولین مربوطه به ما در این رابطه کمک کنند و در صورت تخصیص زمین،  آمادگی گسترش فضای ورزش ساحلی را داریم.

گزارش از : امیرحسین جلال پور-فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.