×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز قاچاق در دشتستـان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت “کلاس ۱۳۰۰” غیرمجاز قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ سید جواد رضوی اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم به خصوص جرائم خشن و برخورد با موتورسواران متخلف و موتورسیکلت های غیر مجاز و قاچاق ،کار گروه ویژه ای با محوریت پلیس اگاهی دشتستان تشکیل شد.
این مقام انتظامی گفت:پس از تحقیقات و بررسی های میدانی و رصد اطلاعاتی۶ نفر از دارندگان موتورسیکلت های غیرمجاز و قاچاق در سطح شهرستان شناسایی شدند.
🔹فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در شناسایی و بازرسی از مخفیگاه های احتمالی ۴ دستگاه موتورسیکلت کلاس ۱۳۰۰ سی سی ، دو دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی و یک دستگاه انجین موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی کشف شد.
🔹سرهنگ رضوی بیان کرد:کارشناسان ارزش موتورسیکلت های کشف شده مذکور را ۷ میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردندو در این ارتباط ۶ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قانونی شدند.
🔻فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد با هماهنگی مقام محترم قضائی و اقدامات اطلاعاتی. شناسایی و توقیف موتورسیکلتهای سنگین غیر مجاز در دستور کار پلیس دشتستان قرار داشته و باافرادی که اقدام به نگهداری اینگونه موتورسیکلتها و تردد در سطح شهرستان دشتستان علی الخصوص تفرجگاههای منابع طبیعی ،امامزاده شاهزاده ابراهیم(ع) و جاده آبپخش و سایر جاده ها نمایند برخورد جدی خواهد شد. پلیس بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.