×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سید ایوب موسوی با ریس جدید بسیج اصناف برازجان همکاری کنید ….

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم ائین تکریم و معارفه فرمندهان حوزه مقاومت برازجان در سالن جلسات فرمانداری برازجان برگزار شد . در این ائین ۱۹:۰۳:۳۴نامام جمعه محترم و اعضا شورای شهر  ، فرماندهی سپاه جواد الئمه برزجان و دیگرر مسئولین شهر در ایران مراسم شرکت  نمودند .

این مراسم  با خواندن قران شروع شد ( ۱ عکس ) 

و در ادامه  با سخنان  سید ایوب موسوی رییس بسیج اصناف دشتستان به کار خود به صورت رسمی  ادامه داد ،  ایشان در این مراسم  از تمامی افراد شرگت نموده در این ائین خواستند که  مصدقی فرد را  به عنوان رییس جدید بسیج اصناف

دشتستان مورد حمایت خود قرار دهند و ایشان با تحویل دادن قسمت ریس بسیج اصناف دشتستان  مسئول ریاست بسیج عشایر شدند .

و در پایان این مراسم مصدقی فرد به عنوان ریس جدید اصناف دشتستان شروع به سخن گفت و ادامه داد . در ابتدای کلام خود بر خود لازم می دانم که از فرماندهی محترم سپاه دشتستان به اینجانب صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم .

انشالله بتوانم خدمتگذاری صادق برای نظام مقدس جمهوریاسلامی ایران بوده و این حسن و نیت با تلاش شبانه روزی در راستای اهداف انقلاب اسلامی پاس بدارم .

بر خود لازم می دارم از زحمات چند ساله سرهنگ موسوی در مجموع بسیج اصناف شهرستان دشتستان تقدیر و تشکر نماییم . امیدوارم ما را از حمایتهای خود در ادامه این مسیر مرحوم نفرمایند . در پایان از همه مسئولین عزیز و روسای محترم اتحادیه ها و اتاق اصناف طلب همکاری و مساعدت می نمایم ، امید است با همکاری شایسته و همدلی مواضظ بتوانیم موفقیتهای دیگری را مجموعه بسیج اصناف شهرستان رقم بزنیم . تصاویر اختصاصی عکاسان سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل قاسمی 

در انتهای این گزارش می توانید فیلم زیبای این مراسم ببیند 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.