×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار بوشهر: طرح ایران مهارت اقلیم شهرستان تعریف واجرا شود

فرماندار بوشهر: طرح ایران مهارت بر حسب نیاز، تناسب و اقلیم شهرستان تعریف واجرا شود
عباس جمشیدی در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: در مورد طرح ایران مهارت، موانع و مشکلات اجرای آن به اداره کل و وزارت خانه اعلام شود.

فرماندار بوشهر تأکید کرد: گسترش و ارتقای دوره های کارآموزی در قالب این طرح بر حسب نیاز، تناسب و اقلیم شهرستان تعریف واجرا شود.

مرتضی روان دوست نیز بیان داشت: مهم ترین برنامه ای که در این روزها به آن می پردازیم امتحانات نوبت اول است و از دیگر برنامه ها تقویت بنیه علمی دانش آموزان، ستاد اسکان، طرح ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم، کلاس نهج البلاغه و امام شناسی، کارگاه مهارت آموزی پیش دبستانی، کارگاه درس پژوهی، جشن سی و سه روزه قرآن درمقطع ابتدایی، مدرسه در دستان من ، طرح بازدید از مدارس و ستاد بزرگداشت مقام معلم می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: طرح ایران مهارت کارمشترک آموزش و پرورش و فنی حرفه ای است که برنامه ریزی هایی در این زمینه انجام شده است. این طرح در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحول در نظام آموزش رسمی می باشد.

وی ادامه داد: این طرح در متوسطه اول اجرا می گردد. شیوه نامه به مدارس ارسال شده و برای مدیران مدارس جلسات توجیهی برگزار گردیده است و از دانش آموزان برای رشته مورد علاقه آنان نیاز سنجی شد.

روان دوست اضافه کرد: امسال تمام مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی و ده درصد مدارس عادی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند. برای اجرای این طرح ۱۷۴ پودمان در شهرستان بوشهر مشخص شده که بیشترین تنوع در استان است.

این مقام مسئول اظهار داشت: با مدیران تفاهم نامه منعقد شده و جلساتی با سازمان فنی حرفه ای در این خصوص  تشکیل گردیده است. روابط عمومی اموزش و پرورش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.