×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گزارش تصویری مراسم ۹ دی در سعداباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم ۹ دی در سعداباد با تلاوت ایات نور آغاز شد و کار خود را با تنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران ادامه داد تا  نوبت به سخنرانی سردار صابر از فرماندهان سپاه در استان بوشهر شد و بعد از سخنرانی سردار  با قطعنامه نه دی  این مراسم باشگوه را دنبال نمودیم و در نهایت با بازدید میدانی سردار صابر از نمایشگاه سعد آباد در گذر تاریخ این مراسم به پایان رسید . تصاویر اختصاصی عکاس سید محمد مهدی امیری

تلاوت قران ( یک عکس ) 

تنین انداز شدن سرود جمهوری (۳ عکس )

مجری برنامه نه دی در سعد اباد ( ۲ عکس )

سخنرانی سردار صابر در مراسم نه ۹ در سعد اباد  (   ۳ عکس + متن  )

سردار صابر سخنران برنامه  ۹ دی در سعبداباد در ابتدا ی سخنرانی خود چند مورد از  زمینها و  چگونگی شکلگیری حماسه ۹ دی را اعلام داشتند و در ادامه بیان داشتند فتنه ۸۸ یکی از مقاطع مهم تاریخ جمهوری اسلامی است که سبب شد تا ارزشهای انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه جامعه بیاید و حماسه ۹ دی شکل گیرد .جریان فتنه و حماسه ۹ دی نشان میدهد که کنش سیاسی در جامعه ایران پیش از هر جامعهای بر محور ارزشها و ضد ارزشها در جریان است و اساسا از همین جهت انقلاب اسلامی را بیشتر یک انقلاب فرهنگی میدانند.

و در ادامه سردادر فرمود : بنابر این پیروزی یا شکست نیروهای انقلابی در میزان تلاش انها دز زنده نگهداشتن ارزشهاست و البته سر زندگی ارزشها زمانی ممکن است که توانایی انها در حل مشکلات جامعه را بتوانیم فعلیت ببخشیم .

ارزشها همواره ذخایری برای پیشرفت هستند . اما این ذخایر با تفسیر منطقی آنها ، روز آمد کردن و تلاش و درستکاری در جهت حل مشکلات جامعه و فراهم شدن زمینه پیشرفت و عدالت ، فعلیّت میمانند .

خواندن قعطنامه نه دی در سعداباد ( ۲ عکس + متن )

متن قطعنامه به شرح زیر است:

۱- ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و حراست از نعمت بی‌بدیل الهی و ولایت فقیه این رکن رکین نظام اسلامی را وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار فتنه‌ها دانست و آمادگی تا پای جان برای اطاعت محض و بی‌چون و چرا از فرامین و رهنمودهای حیات‌بخش مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و رهبر عزیزتر از جان مان را اعلام می‌کنیم.

۲-  فتنه آمریکایی-صهیونیستی سال ۸۸ کودتای بین‌المللی با الگوی اهریمنی انقلاب رنگین و جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با دست قدرت الهی، هدایت‌های حکیمانه امام‌المسلمین، بصیرت، دشمن‌شناسی و عمل به هنگام مردم متدین و سلحشور با شکست مواجه شد لکن همنوایی سران داخلی فتنه با دشمنان خارجی، گناه بس عظیم و نابخشودنی است که هرگونه تلاش مذبوحانه‌ای برای تطهیر جرم و جنایت غیرقابل عفو و بخشش آنها را شدیداً محکوم می‌کنیم.

۳-  با تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه و تلاش مذبوحانه معاندان برای التهاب‌آفرینی و کاهش امید و اعتماد مردم به نظام اسلام از طریق جنگ روانی و اقتصادی، لازمه نصرت و استیلا بر تنگناهای کنونی را هوشیاری و استقامت همگان، جامه عمل پوشاندن بر اقتصاد مقاومتی درون‌زا و اقدامات عملی مسؤولان با تلاش حداکثری برای تحقق مطالبات به حق مردم و برخورد جدی با پدیده شوم گرانی و تورم بی‌سابقه ماه‌های اخیر می‌دانیم.

۴-  اهتمام مجدانه مسؤولان در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به استقلال همه‌جانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی و حساسیت توأم با حفظ روحیه انقلابی در برابر دشمنان عنود خاصه شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار با استعانت از ذات قدس احدیت جل و علا و اتکا به توانمندی‌های داخلی و دل‌نبستن به بیگانگان را جهاد کبیر و لازمه غلبه بر کارزار ددمنشانه استکبار جهانی و عبور عزتمندانه از فتنه جاری می‌دانیم.

۵-  با آگاهی از توطئه‌های استکبار جهانی، مراقبت مسؤولان کشور و رصد هوشمندانه تحرکات به منظور به شکست انجامیدن جنگ ترکیبی تحمیلی آمریکای سلطه‌جو، عملیات روانی ضد انقلاب و رسانه‌های وابسته در راستای شبهه‌افکنی، سیاه‌نمایی، آشوب و القار ناکارآمدی نظام دینی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال ۱۳۹۸ اقدامات روشنگرانه همراه با تبیین دستاوردهای گران‌سنگ نظام اسلامی را خواهانیم.

افراد شرگت کننده در مراسم نه دی سعداباد  

بازدید میدانی سردار صابر از نمایشگاه سعد آباد در گذر تاریخ سعد اباد در مراسم نه دی سعد اباد (

در این نمایشگاه سعد آباد در گذر تاریخ غرفه  پژوهش سرای ابوریحان بیرونی سعداباد هم  وجود دارد  .  ( ۱۵ عکس )

اما عکسهای پایانی خداحافظی سردار صابر در در مراسم ۹ دی سعداباد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.