×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع نفت سفید با کالابرگ در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر-مدیر روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت:توزیع نفت سفید با کالا برگ در ۱۸۰ جایگاه از امروز در این استان آغاز شد.

مهرداد بیوکی یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:براساس مصوبه کمیته سوخت استان بوشهر،خانواده های یک و دو نفره می توانند با ارایه کالا برگ شماره ۳۴۲ از نفت سفید اختصاص یافته به میزان ۴۰ لیتر در ماه استفاده کنند.
وی با بیان اینکه قیمت هر لیتر نفت سفید در سراسر استان بوشهر هزار ریال است یادآورشد:در برخی شهرستان ها از جمله گناوه و بوشهر که توزیع سیار این فراوده نفتی انجام می شود هزینه حمل آن جداگانه محاسبه خواهد شد.
بیوکی اضافه کرد:سهمیه نفت سفید برای خانوارهای سه و چهار نفره نیزدر ماه ۶۰ لیتر تعیین شده است که شهروندان با ارایه کالا برگ شماره ۲۴۲ می توانند سهمیه خود را از جایگاه های عرضه این فراورده نفتی دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر ادامه داد: خانواده های پنج و شش نفره نیز می توانند با ارایه کالابرگ شماره ۵۴۲ از میزان سهمیه درنظر گرفته به مقدار ۸۰ لیتر در ماه استفاده کنند.
وی گفت:سهمیه نفت سفید خانوارهای بالای هفت نفر ۱۰۰ لیتر در ماه تعیین شده است که برای دریافت این مقدار باید کالا برگ شماره ۱۴۲ ارایه شود.
بیوکی افزود:باتوجه به برنامه ریزی انجام شده ذخیره سازی نفت سفید مورد نیاز شهروندان استان بوشهر در وضعیت مطلوب است و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
این مقام مسوول اظهارداشت: برای سهولت دسترسی روستاییان به سهمیه اختصاصی نفت سفید نیز از طریق تعاونی روستایی این فراوده نفتی توزیع می شود. ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.