×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مسابقات ورزشی در ۱۲ رشته با حضور …

برگزاری مسابقات ورزشی در ۱۲ رشته با حضور ۲۰۰ نفر پرسنل شاغل در صنعت آب و برق استان

دبیر ورزش صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: ۲۰۰ ورزشکار زن و مرد شاغل در صنعت آب و برق استان بوشهر در ۱۲ رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

امین معینی در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار داشت: با هدف ترویج ورزش بین کارکنان صنعت آب و برق استان بوشهر، یک دوره مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی افزود: در این دور از مسابقات که با حضور ۲۰۰ ورزشکار شاغل در صنعت آب و برق استان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد شرکت کنندگان در ۱۲ رشته ورزشی انفرادی و گروهی در یک فضای دوستانه با هم به رقابت پرداختند.

دبیر ورزش صنعت آب و برق استان بوشهر تصریح کرد: در رشته آقایان این مسابقات در هفت رشته والیبال، فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیر اندازی و شنا انجام شد که در پایان به نفرات و تیم های برتر با اهداء جوائزی تجلیل به عمل آمد.

معینی ادامه داد: در بخش بانوان نیز در پنج رشته بدمینتون، پیاده روی ساحلی،دارت و آمادگی جسمانی و تیراندازی با هم به رقابت پرداختند که در این بخش نیز از نفرات برتر با اهداء جوایزی تجلیل به عمل امد.

وی با اعلام این که بر اساس برنامه تقویمی تا پایان سال نیز مسابقات ورزشی در بین شاغلین صنعت آب و برق استان بوشهر انجام می شود، گفت: حجم تقاضاها برای شرکت در این دوره از مسابقات به گونه ای است که در خور تحسین است.

دبیر ورزش صنعت آب و برق استان بوشهر یادآور شد: نخستین و مهم ترین بحث در ورزش کارکنان شاغل در صنعت آب و برق استان را با افزایش کمی و کیفی تعداد رشته ها و شرکت کنندگان پیگیری می کنیم تا ضمن افزایش انگیزه بیشتر برای حضور کارکنان، شادی و نشاط مناسبی نیز برای تقویت و ارتقاء روحیه خدمت به مردم در بین آنها ایجاد شود.  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.