×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اولویت کارهای مسئولان رسیدگی به فقرا و نیازمندان باشد

خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد لذا می‌طلبد گره‏‌گشایى و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینى تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود.

خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد لذا می‌طلبد گره‏‌گشایى و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینى تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود.

اسلام که یک دین کامل فطرى و الهى است، رفع نیاز و مشکلات و گرفتارى انسان‌ها را یکى از برنامه‏‌هاى بنیادى و اساسى خود اعلام کرده و نه تنها به اجر و پاداش دنیوى و اخروى اجراکنندگان این برنامه حیاتى و انسان‌ساز اشاره مى‏‌کند، بلکه مسئولیت هرکس را در حد توان خود تعیین کرده و چگونگى برآوردن حاجات مردم را بیان مى‏‌کند و عدم رفع نیاز(در صورت توانایى) را زشت شمرده و آن‌را محکوم و وعده عذاب الهى را مى‏‌دهد.

با توجه به مشکلات موجود در مناطق دور افتاده بوشهر انتظار می‌رود مسئولان بیش از پیش و با جدیت پیگیر معضلات منطقه باشند تا با تلاش بیشتر شاهد رفع موانع توسعه و پیشرفت منطقه باشیم.

مسئولان باید همواره در میان مردم باشند و صدای مردم را بشنوند تا بتوانند به داد آنها رسیده و مشکلات مردم را برطرف کنند.

 رسیدگی به فقرا و نیازمندان باید در اولویت کارهای مسئولان قرار گیرد و در مباحث بودجه نیز همواره باید این موضوع مورد تاکید باشد و حوزه و مراجع نیز به رسیدگی به حل مشکل فقرا تاکید دارند.

مسئولان بدانند که اگر فکرشان همیشه رسیدگی به فقرا و نیازمندان باشد و بر عهد خود نیز وفادار باشند، خداوند یاریشان کرده و می توانند موفق باشند . سپاس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.