×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گزارش تصویری پیروزی تیم هندبال ستارگان دشتستان در مقابل هندبال ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در روز جمعه تاریخ ۳۰ اذز سال ۹۷ تیم هندبال ستارگان برازجان از سری مسابقات لیگ برتر یک کشور در سومین بازی خود به مصاف تیم هندبال ماهشهر در سالن ورزش آزادی ماهشهر رفت که توانست این تیم را با حساب ۳۲بر ۲۹ شکست داده و به دور بعد این رقابتها صعود کنند . در انتهای این و در پایاناین گزارش ییام تبریک حجت الاسلام غلامی خطاب به تیم هندبال ستارگان دشتستان را بخوانید و در انتهای این گزارش فیلم زیبای این مسابقه را  ببیند . فیلمبردار سید محمد مهدی امیری

اما حواشی این دیدار :

هوا داران تیم هندبال ستارگان دشتستان سیتم صوتی با خود اورده بوددند برای تشویق تیم خود که با نظر هیت دوارن این دیدار سیتم صوتی از انها تحویل گرفته شد و تا انتهای بازی به انها داده نشد و این هوارداران مجبور شدنند با فریاد های رسای خود تیم خود را مورد حمایت قراد دهند  در بین هوارادان تیم ستارگان خانم ساحل تنگستانی از شورای شهر برازجان هم این تیم حمایت می نمود و در ورزشگاه حضور داشت .

اما هواردان تیم هندبال ماهشهر با تبل و سنج وارد ورزشگاه خود شده و با صدای تبل و سنج تیم خود را مورد تشویق قرار می دانند و موقعی که تیم هندبال ستارگارن دشتستان حمله خود را بر روی دروازه این تیم اغاز می کرد هواداران این تیم با میله های فلزی که به دست داشتند بر روی نرده های قسمت هواردان می زدنند تا صدای زیاد این برخورد باعث هواس پرتی بازیکان تیم حریف خود ( ستارگان دشتستان ) شود و نتوانند حمله خود را به این تیم درست انجام دهد . گزارش و تصاویر اختصاصی سید محمد مهدی امیری

 قبل از شروع این بازی توسط باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان تولد عادل شنبدی را با ویژه برنامه ای به ایشان تبریک گفتند ( ۳ عکس )

هوادان تیم ستارگان برازجان  ( ۱۲ عکس)

 

هوا داران تیم هندبال ماهشر 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حاج اقا سعید غلامی  نمایندگی نهاد رهبری در دانشکده کشاورزی ومنابع طبیعی پیام تبریکی به تیم ستارگان اعلام داشتند که متن ان به شرح زیر است . 

 

اعضای محترم تیم هندبال ستارگان دشتستان. خبر مسرت بخش برد شیرین شما درسومین مسابقه لیگ دسته یک کشور دریافت نمودیم.صمیمانه این برد شیرین و دلچسب را به همه اعضای تیم ،مدیرعامل.مربیان.سرپرست و یکایک بازیکنان را تبریک و شادباش عرض می نمایم. شهر دلاورخیز برازجان به داشتن فرزندانی غیور و سرافراز بخود می بالد.موفقیت روزافزون شما عزیزان را از درگاه الهی کسالت دارم.

سعید غلامی نمایندگی نهاد رهبری در دانشکده کشاورزی ومنابع طبیعی
جمعه شب ۳۰اذرماه۹۷

 

برای دیدین کلپ زیبای این مسابقه کلیک نمایید . 

فیلمبردار سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.