×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
۴۰ پروژه بهداشتی استان بوشهر افتتاح می‌شود/ تکمیل اورژانس هسته‌ای

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اجرای ۴۰ طرح بزرگ بهداشتی در استان بوشهر گفت: تعدادی از پروژه‌ها تا هفته آینده و مابقی طرح‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش مهر؛ سعید کشمیری اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های متعددی را در نقاط مختلف استان در دست اجرا داریم.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۰ طرح نیمه تمام حوزه بهداشت را در دست اجرا داریم، خاطرنشان کرد: ۱۵ طرح تا هفته آینده افتتاح خواهد شد و مابقی پروژه‌های بهداشتی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تکمیل اورژانس هسته‌ای در شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ادامه روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، درمانگاه برازجان، درمانگاه خورموج و درمانگاه تخصصی بوشهر از دیگر پروژه‌های درمانی در دست اجرا است.

 

وی با اشاره به استفاده از کمک‌های خیرین در پروژه‌های بهداشتی و درمانی، ادامه داد: از جمله طرح‌هایی که با مشارکت خیرین در دست اجرا است می‌توان به مرکز درمان سرطان، مرکز بیماری‌های خاص و مرکز درمانی و تشخیصی تالاسمی و ام‌اس اشاره کرد.

 

کشمیری به روند تکمیل ال‌دی‌آر زایشگاه بیمارستان کنگان اشاره کرد و افزود: تکمیل چند طرح خیرساز دیگر مانند مرکز دیالیز و مرکز رادیولوژی و تشخیص دیلم نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی از تامین اعتبار پروژه‌های طرح‌های افتتاحی دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: برای تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی ذکر شده به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.