×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان:مناطقی که محدوده شهری برازجان نیستند و تحت سکونت های غیر رسمی تلقی می شوند بزودی با کار کارشناسی به محدوده شهر اضافه خواهند شد و امکانات خاص شهرداری به این مناطق افزوده خواهد شد

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مرتضی قدوسی شهردار برازجان در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در بعد اذان ۲۶ اردیبهشت در سالن اجتماعات شهرداری برازجان که این مراسم با تلاوت قرآن کریم حاج کریم اسفندیاری و یاد خاطره  عزیز سفر کرده پیر مطبوعات استان علی پیر مرادی شروع به کار نمود . 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در  این نشست  دو ساعته شهردار برازجان افزود: مناطقی که محدوده شهری نیستند و تحت سکونت های غیر رسمی تلقی می شوند بزودی با کار کارشناسی به محدوده شهر اضافه خواهند شد و امکانات خاص شهرداری به این مناطق افزوده خواهد شد ….

شهردار برازجان ادامه داد؛ ساعت ۱۸ امروز ۲۶ اردیبهشت در محله والفجر و پردیس بودم و با اهالی این منطقه از برازجان صحبت داشتم…..

مقام مسئول شهرداری ادامه داد ؛ تفکر شهرداری در سال‌های گذشته بر این بوده که، شهر برازجان باید از قسمت شرق توسعه داشته باشند و بر اساس این فکر از سالهای قبل قسمت های شرق به زیر مجموعه اصلی شهر در می آورند و به همین خاطر شهر برازجان از قسمت های جنوبی، شمالی و غربی پیشرفتی برای افزوده شدن به قسمت اصلی شهر نداشته است…..

شهردار برازجان ادمه داد: بعضی از مسائل باید کارشناسی شوند به عنوان مثال اعلام می شود غرب برازجان به دلیل سیلی بودن یا تجمیع آب‌های زمستانی است ، محل مناسبی برای سکونت نیست …..

قدوسی ادامه داد : ما در حال حاضر شاهد آن هستیم که محله های پردیس و، والفجر و ،( شمال و شرق ) برازجان منطقه آب رسانی سکونت های زیادی رشد نموده است و شهر افزایش پیدا نموده، درصورتی که خارج از محدوده شهری هستند و رشد شهری یافته اند و امکانات مناسب شهری را دریافت می نمایند…..

شهردار برازجان افزود: اعتقاد بنده این است که با توجه به اتمام طرح تفصیلی شهر ، تجدید نظر نماییم در این طرح ومحدوده شهری را از همه نواحی شهر در نظر داشته باشیم……

قدوسی  افزود : دغدغه من این است که مشکلات این مناطق به زودی حل شود و مشکلات این محدوده ها ، با افزوده شدن به قسمت اصلی شهر برازجان برداشته خواهد شد و تلاش مجموعه شهرداری بر این است که مشکلات این مناطق جنوب ، شمال و شرق برازجان، مشکلات چندین ساله شهر برازجان با افزایش محدوده شهری برازجان هرچه زودتر مرتفع سازد …..

مرتصی قدوسی  شهردار برازجان پروژه های عمرانی مهم شهرداری در سال ۱۴۰۱ را بدین شرح اعلام نمود……

مسقف نمودن بازار روز برازجان

مسیر ورودی جدید شهر برازجان در پروژه استانی داریم پی گیری می نماییم که شروع آن از میدان شهدای خلیج فارس آغاز شود و اعتبار زیادی لازم دارد ، برای اجرایی شدن این پروژه آخر پیچ محله خضر برازجان نیاز است که پل ارتباطی احداث شود ، که مسیر به شهر متصل نماید

قدوسی در ادامه پروژه های سال ۱۴۰۱ افزود ، پل والفجر تعویض خواهد شد….

شهردار برازجان افزود؛ فضای سبز میدان مجاهد قصد داریم به جاده ۲ سلامت تبدیل نماییم …..

برای بهسازی فضای سبز دانش آموز و شهید کشتگار با طراحان برجسته وارد مذاکره شدیم

شهردار برازجان در ادامه صحبت های بهسازی افزود : پارک کشتکار طراحی آن تمام و اصلاحات طراحی آن توسط ما انجام شده و تخریب و بهسازی آن در چند روز آینده انجام خواهد شد….

مقام مسئول شهرداری در مورد بازگشایی دلگشا افزود : خیابان دلگشا برازجان از ۱۲ سال پیش تابه حال در طرح تفصیلی شهرداری قرار دارد و بعد از ۱۲ سال با آمد و رفت چند شهردار سابق به عنوان مثال از هر ۱۰۰ واحد مسکونی که در این خیابان وجود دارد ۵ واحد مسکونی به تملک شهرداری برازجان در آمده است .

قدوسی ادامه داد : این پروژه باید در زمانی که املاک قیمت مناسبی داشتند ، بخش عمده این مسیر به تملک شهرداری  می رسید و امروزه شاهد آن هستیم که ۹۵ درصد از املاک این خیابان به تملک شهرداری نیست و باید زمان زیادی برای انجام این پروژه با دقت و حساسیت خاص انجام شود، مالکین محترم این خیابان با مجموعه شهرداری همکاری داشته باشند تا پروژه به کار نهایی رسد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.