×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جایگاه حاضر را امانت الهی می دانم که از سوی شما به اینجانب واگذار گردیده است، لذا تعهد می نمایم که صدای رسای دشتستان بزرگ در بهارستان یازدهم باشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام میثاق نامه نماینده مردم دشتستان در آغاز فعالیت مجلس یازدهم توسط منتخب مردم دشتستان دکتر ابرهیم رضایی اعلام شد .

                       مردم شریف دشتستان بزرگ
سلام علیکم

در آغاز مجلس یازدهم بر خود لازم دیدم بین خود و شما عهدی ببندم که در چهار سال آینده مسیر راهم باشد؛

جایگاه حاضر را امانت الهی می دانم که از سوی شما به اینجانب واگذار گردیده است، لذا تعهد می نمایم که صدای رسای دشتستان بزرگ در بهارستان یازدهم باشم.

حقوقی که برگردن اینجانب گذاشتید را به هیچ قیمتی نخواهم فروخت و احقاق حقوق شما را بر منافع شخصی، جریانی و منفعت صاحبان قدرت و ثروت مقدم می دانم. در این مسیر با همه ی توان و استفاده از ظرفیت های قانونی کشور با مفاسد مبارزه خواهم کرد.

شفافیت یک اصل ضروری است لذا بر خود لازم می‌دانم مردم را در جریان آنچه در مجلس می گذرد بگذارم و تصمیمات و آرایم را به مردم باز گویم.

بر اساس برنامه‌ای که در آینده اعلام خواهد شد بطور منظم در همه مناطق، شهرها و روستاهای دشتستان با اولویت محرومان و مستضعفان حضور خواهم یافت تا بتوانم مطالبات شما را شنیده و برای تحقق آن تلاش کنم.

استفاده از نظریات نخبگان دشتستان امری ضروری است لذا با تشکیل کمیته‌های علمی و کارشناسی و با به کار بستن خردجمعی جهت پیشرفت دشتستان و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت خواهم کرد.

به عنوان سرباز انقلاب با شهدای عزیزمان بویژه روح بلند سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عهد می بندم که ادامه دهنده راهشان در مجلس باشم و اوامر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای را محقق کنم.

از همه مردم شریف و مومن دشتستان و استان بوشهر می خواهم که فرزند کوچک خود را از دعای خیر خویش محروم نفرمایند و همواره با امر به معروف و نهی از منکر یاریگر این حقیر باشند.

والعاقبه للمتقین
ابراهیم رضایی

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.