×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بنافی رییس شورای شهربرازجان پیش ازخطبه های نمازجمعه افزایش قیمت بنزین درزندگی همه مردم تاثیرداشته ودارد ولی حساب اخلال گران برنظم وامنیت جامعه جداست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام اجازه نمی دهیم عده‌ای امنیت مردم را به خطر بیاندازند . 

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: افزایش قیمت بنزین به همه مردم ربط داشته و نباید آرامش مردم به هم بخورد و اجازه نخواهیم داد افرادی به بهانه گران

شدن بنزین امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مهراب بنافی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته برازجان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در همه صحنه ها نقش به‌سزایی را ایفا کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان افزود: نقش بسیجیان در سازندگی کشور بعد از جنگ تحمیلی با یک بررسی میدانی به‌خوبی نمایان و مشخص است.

وی با اشاره به تلاش و خدمت بسیجیان در مناطق محروم ابراز داشت: در اتفاقات غیرمترقبه در کشور نظیر سیل خوزستان و زلزله در شهرهای کشور بسیجیان با همراهی و همکاری خود توانستند کمک به‌سزایی به مردم کشور ایفا کنند.

بنافی خاطرنشان کرد: بسیجیان مخلص انقلابی بدون هیچ چِشم‌داشت، توقع و امتیازی در تمامی میدان‌ها حاضر بودند.

وی بابیان اینکه یکی از وظایف بسیجیان تداوم ارزش‌های اسلامی است، گفت: در این چند روز اخیر بعضی از افراد در پی افزایش قیمت بنزین از این فرصت استفاده کرده و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان تصریح کرد: افرادی که در این چند روز اخیر به قیمت بنزین اعتراض داشتند نباید به اموال عمومی آسیب می‌زدند و حتی به نیروهای بسیج و انتظامی شلیک کنند، بدونِ شک این افراد از منافقین بوده‌اند.

وی در پایان اعلام کرد: افزایش قیمت بنزین به همه مردم ربط داشته و نباید آرامش مردم به هم بخورد و اجازه نخواهیم داد افرادی به بهانه گران شدن بنزین امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.