×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حضور سرهنگ یحیایی جانشین سپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان و با همت سرگرد پاسدار قاسم کاویانی مسئول تربیت بدنی سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان مسابقه تنیس هفته تربیت بدنی در برازجان برگزار شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سرگرد پاسدار قاسم کاویانی باتشکرازریاست هئیت تنیس روی میزوهمکاران آنها در جمع ورزشکاران جوان شهرستان دشتستان از فعالیت های این قشر در راستای ترویج فرهنگ ورزش قدردانی کرد.

قاسم کاویانی مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان با حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات ضمن تماشای این دیدار با جوانان ورزشکار نیز دیدار و گفتگو کرد.

وی با قدردانی از فعالیت های جوانان ورزشکار در راستای ترویج فرهنگ ورزش بر همکاری و تعامل بیش از پیش تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا در بحث فرهنگی و جوانان کار های هدفمند و اثرگذاری را در برابر جنگ نرم دشمن انجام دهیم و این آمادگی در سپاه و بسیج برای همکاری و همراهی وجود دارد. 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :سرگردپاسدارمسئول کانون بسیج ورزشکاران وتربیت بدنی سپاه شهرستان ، با اشاره به خدمات و دستاوردهای نظام گفت: انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلفِ رفاهی و ورزشی از جمله خدمت‌رسانی انجام داده است.

 

وی ضمن خدا قوّت به ورزشکاران و مربیان، به اهداف پشت پرده‌ی دشمن اشاره کرد و افزود: امروز دشمن در تلاش است تا ناامیدی را به جامعه‌ی اسلامی ما القا کند؛ اما وظیفه‌ی ما این است که بصیرت‌افزایی داشته باشیم تا انشاالله بر مکر دشمنان، پیروز شویم.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمن با سیاه‌نمایی کردن، دستاوردهای انقلاب را زیر سوال می‌برد، گفت: تلاش دشمنان این است که خدمات و برکات انقلاب را نادیده بگیرد و فقط به بیان مشکلات، بپردازد.

در پایان مقام مسئول تربیت بدنی و کانون بسیج سپاه جواد ضمن تشکرازجناب سرهنگ ستار یحیایی برای جانشین محترم سپاه حضرت جوادالائمه (ع)،مسئولین فراجا وشرکت کارخانه سیمان ، اقای دستان مسئول برگزارکننده مسابقات به همراه هئیت تنیس روی میزشهرستان برای حضور و برگزاری این مسابقه قدارنی نمود و اسامی تیم های شرکت کننده در مسابقات  به شرح زیر اعلام نمودند. 

شرکت سیمان الف
شرکت سیمان ب
مقاومت دشتستان
فراجا
دادگستری
بانک ملی
بیمارستان شهیدگنجی
اداره برق

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.