×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول تربیت بدنی و کانون بسیج سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فراجا که در سخت‌ترین شرایط و دورترین نقاط کشور از امنیت و کیان میهن اسلامی حفاظت می‌کنند

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : دیداروتجلیل بسیج ورزشکاران شهرستان دشتستان وورزشکاران ازمجموعه انتظامی شهرستان دشتستان در ساعت ۲۰ روز ۱۶ مهر ماه برگزار شد .

 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : کاویانی در این دیدار اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فراجا که در سخت‌ترین شرایط و دورترین نقاط کشور از امنیت و کیان میهن اسلامی حفاظت می‌کنند.

سرگرد قاسم کاویانی مسئول تربیت بدنی و کانون بسیج ورزشکاران سپاه حضرت جوادالائمه دشتستان افزود : این عزیزان با جانفشانی‌های خود، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند و ما به‌عنوان مجموعه بسیج شهرستان با بیش از ۱۰ هزار بسیجی ورزشکار، از تلاش‌های شما و همکارانتان قدردانی می‌کنیم.


مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان دشتستان افزود: همکاری مجموعه فراجا با بسیج در مناسبت‌های مختلف ورزشی بسیار چشمگیر بوده و این تعامل می‌تواند در تقویت وضعیت ورزش درنیروهای مسلح، تأثیر بسزایی داشته باشد. امیدواریم در آینده نیز شاهد همکاری‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

در پایان این دیدار، قاسم کاویانی مسئول بسیج ورزشکاران به نمایندگی از مجموعه بسیج وسپاه وتعدادی ازورزشکاران هدیه ای را به پاس قدردانی، به فرمانده منطقه انتظامی شهرستان اهدا کردند .

همچنین بنا به این گزارش ورزشکاران هئیت کونگ فوای برازجان که در این مراسم حضور داشتند با اهدای شاخه گل و تقدیر نامه از زحمات پرسنل خدوم امنیت و آرامش شهر شهرستان دشتستان تجللیل نمودند و در انتهای مراسم از چند قهرمان ورزشی این رشته توسط فرماندهی و همکاران ایشان تجلیل شد . عکاسان ابوالفضل حسن زاده و سید محمد مهدی امیری 

فیلم های این مرسم که توسط سید محمد مهدی امیری تهیه شده است در انتهای گزارش ببیند 

 

دانلود و تماشای فیلم تجلیل از مجموعه انتظامی شهرستان دشتستان به مناسبت هفته نیرو انتظامی در فیلم زیر

دانلود و تماشای فیلم تجلیل سرگردکاویانی از فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در فیلم زیر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.