×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
زنگ شکوفه ها در مدارس دشتستان نواخته شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : زنگ شکوفه و جشن آغاز سال تحصیلی دانش آموزان پایه اول همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان دشتستان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت نمادین در دبستان آفتاب برازجان نواخته شد….

این مراسم با تلاوت قران و سلام خاص امام هشتم شروع شد ….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در مراسم زنگ شکوفه ها گفت: خوشبختانه بعداز دو سال و نیم آموزش مجازی که همه درگیر آسیب های آن بودیم، با اقدامات خوب دولت و واکسیناسیون عمومی آغاز شد.

سلیمان حیاتی اصل اظهار داشت: طی این مدت دانش آموزان ما متحمل آسیب های اجتماعی زیادی و همچنین افت تحصیلی شدید شدند که همکاران عزیز باید با تلاش خود این عقب افتادگی و آسیب ها را جبران نمایند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی بازگشایی مدارس از ابتدای تیرماه آغاز به فعالیت نمود و طی این سه ماه علیرغم کمبودهایی که از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات وجود داشت و توانستیم با همکاری مسئولین این مشکلات را به حداقل برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه امروز اولین روز هفته دفاع مقدس هست عنوان نمود: ما همه مدیون ایثار و رشادت رزمندگانی هستیم که با دست خالی در مقابل تهاجم استکبار ایستادگی نمودند و این آزادی و امنیت را مدیون جانفشانی این عزیزان می دانیم.

امام جمعه برازجان نیز در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: اربعین نماد عزت و اقتدار مسلمانان است و با شعار حب الحسین یجمعنا شکوه و عظمت خود را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام مصلح با تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران از جهت دفاع جانانه رزمندگان در مقابل استکبار جهانی با وحدت می باشد

وی ادامه داد : آغاز بازگشایی مدارس و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز که از همین مدارس برخاستند و جبهه را سنگر قرار دادند و در مقابل دشمن ایستاند را نیز گرامی میداریم و به روح همه این عزیزان درود می فرستیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: باید پیوسته فرهنگ جهاد و ایثار را درربین فرزندان خود ترویج دهیم که این فرهنگ باعث ماندگاری این انقلاب و تداوم آن است.

حجت الاسلام مصلح دوران طلایی آموزش و تربیت را همین دوران نوجوانی دانست و افزود: باید همه باهم برای تربیت نسلی مومن و آینده ساز دست به دست هم دهیم و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به این کار نیست و همه

باید باهم و در کنار هم برای تعلیم و تربیت فرزندان عزیزمان تلاش نمائیم.

وی بیان داشت: طی این دو سه سال کرونایی و آموزش های مجازی آسیب های زیادی متوجه فرزندانمان شده و باید همه باهم برای جبران این آسیب ها تلاش کنیم.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: همانگونه که در دهه ۶۰ فرزندانی برخاستند و در مقابل جبهه استعمار و استکبار ایستادند باید در این دهه هم فرزندانی تربیت کنیم که باعث افتخار کشور باشند.

در این مراسم موکب مدرسه افتاب حضور فعال داشت که به افرداد حضور یافته در این مراسم عاطفه ها خدمت رسانی می نمود و به نقل از شنیده ها قرار شده است که این موکب در مسیر پیاده روی ولایت شهادت امام رضا در برازجان فعال باشد و به زائرین حرم عشق خدمت رسانی نماید .

همچنین در این مراسم نوجوان مدرسه افتاب مداحی خود را اجرا نمود و گروه سرود شمیم بهشت کانون امام خمینی برازجان هم مراسم خود را برگزار نمودند . 

در انتهای این گزارش می توانید فیلم تهیه شده این مراسم را ببیند .

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید ….

برای تماشا و دانلود فیلم این مراسم به نوشته زیر مراجعه نمائید 

https://www.aparat.com/v/GY7fT

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.