×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار یکشنبه ۲۳ مردادماه با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری برگزار می‌شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : عبدالله نجفی در نشست برنامه‌ریزی روز خبرنگار در بوشهر به فعالیت‌های اثربخش اصحاب رسانه در مسیر تعالی و توسعه اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران استان بوشهر همیشه و در تمامی صحنه‌ها با ازخودگذشتگی در مسیر خدمت به مردم گام برداشته‌اند و با تلاش مستمر بدنبال پیشرفت و تعالی در جامعه هستند که این از ایثار شایسته تکریم و تجلیل است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ادامه داد: طرح مسائل اولویت‌دار و پیگیری مطالبات بحق مردم یکی از وظایف اصلی اهالی رسانه است که در کنار انتشار خدمات نهاد و دستگاه‌های مسئول باید با جدیت از سوی رسانه‌ها دنبال شود.

وی حفظ تعادل میان اطلاع رسانی خدمات و پیگیری مطالبات را یکی از سخت‌ترین بخش‌های فعالیت های رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: امروز فضای فعالیت‌های رسانه‌ای و انتظارات مردم دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است و همین امر باعث شده حفظ تعادل میان طرح مطالبات و اطلاع رسانی خدمات بسیار پیچیده شود.

نجفی گفت: اهالی رسانی با نگاه ویژه به اهمیت موضوع امیدآفرینی در فضای جامعه همچون گذشته دستاوردهای فرزندان ایران اسلامی را منعکس و در فضای رسانه ای به آن ضریب می دهند که خود باعث تقویت روحیه خودباوری و حرکت رو به جلوی نسل جوان می شود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر به تقارن عاشورای حسینی و بزرگداشت روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: این فرصتی برای اهالی رسانه است تا با توجه بیشتر به عبرت‌های قیام عاشورا، امکان بهره‌گیری مطلوب درس‌های این قیام در زندگی‌شان بویژه در فعالیت‌های حرفه‌ای‌شان بیش از پیش فراهم آید.

برنامه بزرگداشت روز خبرنگار استان بوشهر، یکشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۹:۳۰ در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر با حضور اهالی رسانه و مدیران استان و با مشارکت صدا و سیمای مرکز بوشهر، استانداری بوشهر و سپاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.