×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دومین قهرمانی تیم فوتسال فرهنگیان دشتستان در جشنواره ورزشی استان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ دیدار نهایی رقابتهای فوتسال فرهنگیان استان بوشهر در رده زیر چهل سال ، یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی و دومین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عصر چهارشنبه بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۱ در سالن ورزشی آزادگان بوشهر برگزار گردید….

جدال سخت و نفس گیر دو تیم دشتستان و عسلویه در پایان با برتری دو بر یک دشتستانی ها انجامید تا این تیم نیز همانند تیم رده بالای چهل سال خود در کمتر از یک هفته ، دومین عنوان قهرمانی بازیها را کسب نماید.

تیمهای عسلویه ، سعدآباد و دیلم بترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب نمودند.
عیسی احمدی زاده از عسلویه با به ثمر رساندن ۶ گل ، آقای گل بازیها شناخته شد.
در آیین اختتامیه جشنواره حسن عباسی مسئول انجمن فوتسال مدارس آموزش و پرورش استان گزارش اجمالی از مسابقات ارائه نمودند و در ادامه نیز پس از صحبت‌های دکتر عباسیان معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزشوپرورش استان بوشهر ، حکم ، مدال و کاپ تیم‌های برتر توسط ایشان و قاسمی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان ، بهمنیاری و شهامتی کارشناسان مسئول تربیت بدنی شهرستان های دیلم و دشتستان به آنان اهدا گردید.

گفتنی است جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان آموزش و پرورش کشور از تاریخ یکم تا هفتم مردادماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.