×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساخت یادمان شهید گمنام به همت دانشگاه آزاد برازجان و با همکاری شورای جهادی و بسیج سازندگی سپاه آغاز شد+ تصاویر اختصاصی

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به همت واحد دانشگاه آزاد اسلامی برازجان به ریاست آقای دکتر معصومی و به تقاضای ایشان از سپاه دشتستان ساخت یادمان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی برازجان به مسئولیت شورای جهادی سپاه شهرستان علی اکبر متوسلی برای ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام آغاز شد …..

هزینه ساخت این بنا به عهده دانشگاه آزاد است و ساخت پروژه فرهنگی به عهده نیروهای جهادی سپاه شهرستان می باشد…..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در ادامه علی اکبر متوسلی مسئول شورای جهادی سپاه شهرستان افزود ، مجری ساخت پروژه را علی فانوسی معرفی نمود….

این مقام مسئول افزود ؛ برای ساخت این پروژه فرهنگی و مذهبی ، گروهای جهادی که زیر نظر شورای جهادی شهرستان می باشند ، با همکاری بسیج سازندگی ناحیه دشتستان قسمت های مختلف ساخت این کار را تا اتمام ساخت این مجموعه انجام می دهند ….

متوسلی در ادامه سخنان خود به سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام افزود،  در جلسه ای که برگزار شد ناظر این پروژه مهندس خلیلی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی برازجان معرفی شد و از طرف سپاه دشتستان آقای فانوسی به عنوان ناظر این پروژه انتخاب شد ، که این دو مدیر کار اجرایی این پروژه را با همدیگر انجام می دهند ، تا پروژه کامل به اتمام رسد …

در پایان ، به نا به این گزارش در روز اول اغاز به کار این یادمان گروه جهادی شهدای شهرستان دشتستان عهده دار کار های اولیه این پروژه بوده اند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.