×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه دشتستان:خدمات جهادی و انقلابی مدیرکل کمیته امداد امام استان در رسیدگی به محرومان ستودنی است

حجه الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در دیدار صبح روز پنج شنبه دکتر میری مدیرکل کمیته امداد امام استان بوشهر از خدمات گسترده، جهادی و انقلابی وی و مجموعه ی امداد استان تجلیل نمود و گفت: جذب اعتبارات و امکانات برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مددجویان و محرومان و رشد چشمگیر آن و کسب رتبه برتر در کشور از افتخارات امداد و مدیرکل آن و شایسته ی تقدیر و تجلیل است.

امام جمعه دشتستان اقدامات کمیته ی امداد در ساخت مسکن، تهیه ی اقلام ضروری زندگی و جذب مشارکت گسترده خیرین را بسیار ستودنی ارزیابی کرد و افزود: محرومین و نیازمندان در این شرایط سخت نیاز به حمایت و رسیدگی بیشتر دارند و الحمدالله مجموعه ی امداد استان اهتمام جدی در این راستا دارند و می بایست با عزم جدی و برنامه ریزی دقیق این خدمات را ادامه دهند.

حجه الاسلام مصلح آقای دکتر میری مدیرکل کمیته امداد استان را مدیری خدوم، جهادی و مخلص معرفی کرد و برای وی و همکارانش توفیق مسألت نمود.

در ابتدای این دیدار مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گزارشی از عملکرد یکسال اخیر ارائه کرد و گفت: کمیته ی امداد امام استان در تمامی شاخص ها در سطح کشور رشد داشته و جزو برترین ها است.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.